گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۱۸ آبان

کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) اپراتور آمریکایی T-Mobile را به دلیل کلاهبرداری در جمع آوری میلیون ها دلار یارانه دولتی که برای کمک به مشتریان تلفن های کم درآمد طراحی شده است را ۲۰۰ میلیون دلار جریمه کرد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این بالاترین رقمی است که تاکنون FCC یک اپراتور را جریمه کرده است اما بر اساس ماهیت تخلف صورت گرفته، T-Mobile هیچ شکایتی در این باره نکرده است.
این جریمه در واقع متعلق به فعالیت های صورت گرفته توسط Sprint و پیش از ادغام آن با T-Mobile است و هنگام عقد قرارداد در جریان تحقیقات صورت گرفته از این اپراتور بوده و بدون شک از مجازات مالی سنگینی که در انتظار آن بوده، خبر داشته است.
در واقع، تراکنش مالی 26 میلیارد دلاری T-Mobile و Sprint به قدری بالا است که رقم جریمه 200 میلیون دلاری در برابر آن ناچیز است.
Sprint ادعا کرد که این موضوع مربوط به یارانه ماهانه 885 هزار مشترکی است که از این سرویس استفاده نمی کرده اند. FCC به رقم مبلغی که به طور غیرقانونی جمع آوری شده اشاره ای نکرده اما حتی اگر فقط برای دو ماه هم این اتفاق افتاده باشد، پای ده ها میلیون دلار وسط است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه