گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۹ فروردين

رگولاتور ارتباطاتی در کره‌جنوبی، فیسبوک را به خاطر کاهش ارتباطات کاربران در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ مبلغ ۳۹۶ میلیون ون (تقریبا ۳۹۶۷۰۶ دلار) جریمه کرد. ABC News گزارش می‌کند کمیسیون ارتباطات کره‌ای (KCC) در ماه می گذشته بررسی درباره‌ی اقدامات فیسبوک را آغاز و اعلام کرد این شرکت ممنوعیت قانونی محدودیت غیرضروری دسترسی کاربر را نقض کرده است. این مشکل زمانی به وجود آمد که این غول رسانه‌های اجتماعی شروع به تغییر مسیر دسترسی برخی کاربران فیسبوک کره‌‌جنوبی به شبکه‌هایی در هنگ کنگ و ایالات متحده‌ی آمریکا کرد. در برخی موارد این اقدام منجر به کاهش ارتباطات تا ۴۵۰ درصد شد.
KCC در بیانیه‌ای گفت: فیسبوک به طور جدی توجه‌ای به شکایات ارائه‌دهندگان سرویس‌های مخابراتی محلی مبنی بر اظهار نارضایتی کاربران درباره‌ی ارتباطات آهسته‌تر نکرد و در نتیجه کیفیت سرویس آن در سطح مناسبی حفظ نشد.
فیسبوک ادعا کرد قوانین کره‌جنوبی را نقض نکرده است، چراکه شرایط استفاده‌ی آن می‌گوید فیسبوک نمی‌تواند به تاخیر نیافتادن خدماتش را تضمین کند. با این حال، KCC این استدلال را نپذیرفته و توصیه کرده است فیسبوک آن بخش از شرایط استفاده‌اش را تغییر دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه