ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۲۲ اسفند

سالانه شرکت‌های بزرگ در راستای انجام مسئولیت اجتماعی خود اقدام به انجام مجموعه فعالیت‌هایی می‌کنند که در نهایت به توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی می‌انجامد. در همین زمینه همراه اول،‌ با هدف حمایت از محیط زیست و نگهداری از درختان اقدام به اجرای کمپین «حذف قبوض کاغذی» کرده است.
به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همچنین این شرکت از دو سال گذشته در راستای حفظ و حراست هر چه بیشتر از محیط زیست در قالب یکی از پروژه‌های مسئولیت اجتماعی‌اش، وارد تفاهمی با مؤسسه تحقیقاتی جنگل‌ها و مراتع کشور شده است. این تفاهم‌نامه در مراسمی با حضور شاهین آرپناهی؛ مدیرکل ارتباطات همراه اول در محل باغ گیاه‌شناسی ملی به امضا رسید. این تفاهم‌نامه برای سال ۹۸ و به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان بین این دو نهاد رد و بدل شد. آرپناهی درباره جزییات مطرح در این تفاهم‌نامه گفت: «مؤسسه تحقیقاتی جنگل‌ها و مراتع کشور متعهد به حفظ، نگهداری و کاشت گونه‌های گیاهی در محل قطعه همراه اول به مساحت تقریبی ۱۰۰ مترمربع و مزین به لوگوی همراه اول می‌شود. همچنین این مؤسسه متعهد به کاشت و نگهداری حداقل ۵۰۰ گونه گیاهی انحصاری و در معرض خطر در محل باغ گیاه‌شناسی ملی ایران خواهد شد.»
آرپناهی همچنین با اشاره به حمایت از باغ‌های گیاه‌شناسی کاشان و نوشهر به صورت توأمان، عنوان کرد: «این مؤسسه متعهد می‌شود قطعه‌ای جدید در باغ جدید التاسیس گیاه‌شناسی ملی نوشهر برای نمایش عموم به شرکت همراه اول اختصاص دهد. همچنین براساس این تفاهم‌نامه، شرکت همراه اول به عنوان حامی بانک ژن گیاهی که بزرگترین محل نگهداری بروز گیاهان در حال انقراض در سراسر کشور است، معرفی شد.»
از سوی دیگر براساس اعلام همراه اول، این شرکت برای حذف قبوض کاغذی در سال‌های گذشته موجب حفظ حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ اصله درخت شده است. از دو سال گذشته بخشی از صرفه‌جویی‌های مالی حاصل شده شرکت ارتباطات سیار ایران، در قالب حمایت از باغ گیاه‌شناسی ملی ایران در اختیار مؤسسه تحقیقاتی جنگل‌ها و مراتع کشور قرار گرفته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه