گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۹ يکشنبه ۷ دي

به نوشته‌ی همکاران سیستم، سیسکو روز گذشته از خرید استارت‌آپ توسعه نرم افزارهای سازمانی Dashbase برای فناوری تحلیل گزارش‌ها و رویدادهای خود خبر داد. شرکت Dashbase همچنین به واسطه محصولات خود در فضای ارتباطی آنلاین شهرت فراوان دارد.
شرکت سیسکو توضیح داد فناوری Dashbase برای تقویت قابلیت‌های موجود در نرم افزار AppDynamics به کار گرفته می‌شود. سیسکو سه سال قبل شرکت توسعه دهنده عملکرد اپلیکیشن‌های سازمانی AppDynamics را به قیمت 3.7 میلیارد دلار خریداری کرده بود.
سیسکو با اضافه شدن قابلیت تحلیل گزارش‌ها و رویدادهای Dashbase به پلتفرم AppDynamics می‌تواند به مشتریان خود کمک کند آسان‌تر از گذشته به دامنه‌های کاربری، تجاری و سازمانی در فناوری‌های مختلف دسترسی داشته باشند.
«لیندا تانگ» مدیر مرکز AppDynamics در شرکت سیسکو گفت: «فناوری Dashbase به کاربران امکان می‌دهد از منابع داده به صورت منحصر به فرد و به شکل گسترده‌تر در فضاهای ابری و سنتی استفاده کنند. کاربران همچنین می‌توانند به صورت مقیاس پذیر و با کارایی بالا خدمات پشتیبانی داده در این پلتفرم را در اختیار بگیرند و بینش وسیع‌تر در مورد مسایل مربوط به عملکرد سازمانی را در اختیار داشته باشند.»

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه