سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۹ آذر

کارشناسان به تازگی به برخی از خطرات بازی Pokemon Go برای کاربران اشاره کرده اند. تعدادی از کارشناسان دانشگاه پوردو با بررسی گزارشات دقیق پلیس در مورد حوادث و سایر حوادثی که در محل های PokeStops در ایالت ایندیانا پرداخته اند. این مناطق جاهایی هستند که طرفداران بازی می توانند پوکمون خود را تصاحب کنند.
داده های دریافت شده از این بازی در سراسر جهان به صورت منظم دسته بندی شده و  نشان می دهد حوادث مربوط به بازیکنانی که در رابطه‌ی مستقیم با این بازی مصدوم و یا کشته شده اند چه تعدادی بوده است. بر این اساس مشخص شد که تنها در طول 148 روز (پنج ماه اول) پس از انتشار بازی Pokemon Go، به میزان 145000 از شرکت کنندگان دچار حوادث جاده ای شدند. 29 هزار نفر زخمی و  حدود 250 نفر کشته شدند.
به احتمال زیاد تعداد بازیکنان آسیب دیده در واقعیت بیشتر است: مواردی وجود دارد که بازیکنان برای تصاحب پوکمون از ارتفاع بلند پرت می شوند که منجر به آسیب دیدگی شدید و حتی مرگ آنها می شود. بر اساس گزارشات حتی برخی از بازیکنان سبب مرگ افراد عادی و قتل آن ها شده اند این مورد از کشور ژاپن گزارش شده است. در سانفرانسیسکو، یک طرفدار Pokemon Go که Pokemon را در پارک آبی جمع آوری می‌کرد، توسط شخص ناشناسی کشته شد. به گفته‌ی این محققان آسیب های این بازی چیزی در حدود 7 میلیارد دلار برآورد شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه