تکنولوژی
سارا محمد علیئی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۹ تير

به گزارش نک ساینس،  ژوان یائو طراح چینی دستگاهی به نام FitSleep a1 اختراع کرده که به بهبود کیفیت خواب کاربران  کمک خواهد کرد.
این دستگاه امواج آلفا مغز را تجزیه و تحلیل و صداهای آرامش بخش را برای فرد پخش خواهد کرد.

ردیاب خواب

این دستگاه با استفاده از امواج آلفا می تواند فعالیت های مغز را در حالت خواب عمیق ردیابی کند و همچنین درون این دستگاه به سنسور ویژه ای مجهز شده است که می تواند ضربان قلب و تنفس فرد را کنترل کند.


بر اساس اطلاعات بارگذاری شده بر سنسورهای دستگاه می توانید برنامه ریزی شخصیتان را برای آرامش خود انتخاب نمایید.دستگاه به محض دریافت پالس های خواب عمی شروع به پخش صداهای تسکین دهنده خواهد شد.
البته ابتدا برای این کار باید زیر بالش خود را به خوبی تمیز کنید. تمام اطلاعات بدست آمده از این سنسور به گوشی همراه منتقل خواهد شد.

مطالعه و بررسی

سازندگان FitSleep A1 با همراهی مرکز تحقیقات خواب در دانشگاه پکن این مطالعه را انجام داده اند. برای این منظور، یک گروه ویژه متشکل از 800 نفر در سنین 15 تا 80 سال به مدت 2 ماه در این مرکز تحت نظارت محققین قرار گرفتند.


نتایج آزمون نشان داده اند پس از تجزیه و تحلیل امواج آلفا برای تولید صداهای آرامش بخش فرد خوابی مفید همراه  با عملکرد بالای مغز را تجربه کرده است.

هزینه

طراحان برای جمع آوری پول این پروژه کمپینی در سایت ایندیگوگو راه اندازی کرده اند. قیمت پیش بینی شده این دستگاه 129 دلار است. عرضه فیت اسلیپ در اوایل ماه سپتامبر 2016 آغاز خواهد شد.

برچسب هاFitSleep
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

معرفی Huawei Fit