سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۵ بهمن

بر اساس اطلاعات منتشر شده از بخش خبری کمپانی بازی سازی Nintendo، شاخص دانلود بازی Super Mario Run تا ماه فوریه 2017 توسط کاربران سیستم عامل iOS، به میزان 78 میلیون بار بوده است.
بر اساس این گزارش پس از سطح اول ارائه رایگان بازی، 4 میلیون کاربر ادامه بازی را به صورت پرداخت درون برنامه ای دانلود کرده اند که به لطف خرید این میزان یعنی تنها 5 درصد از تعداد دانلود کنندگان، درآمدی معادل با 35 میلیون دلار نصیب این شرکت کرده اند.
نسخه کامل این بازی تنها با قیمت 8 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. اما چیزی که قابل توجه است، مدیران این کمپانی از نتیجه آنچنان نیز راضی نیستند و از نظر آنها باید نتایج بهتری از فروش این بازی عاید کمپانی می شده است. از طرف دیگر روز انتشار این بازی برای کاربران با کاهش 4 درصدی سود سهام نینتندو مواجه شد و انتظار می رفت بازی بتواند کمپانی را از بحران نجات دهد.
نسخه اولیه این بازی در دسامبر 2015 برای کاربران iOS ارائه شد که با استقبال خوبی روبرو شده بود و در مارس 2017 نیز نسخه پرداخت درون برنامه ای آن برای کاربران Android عرضه شد. البته به گفته کارشناسان Nintendo، این بازی آینده خوبی دارد و انتظار می رود با گذشت زمان تقاضا برای نصب نسخه کامل افزایش یابد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه