اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۸ آبان

Skype به کلوپ یک میلیارد دانلود Google Play پیوست و به یکی از اپلیکیشن‌های انگشت شمار اندروید که به این نقطه‌ی عطف دست یافته‌اند، تبدیل شد. لازم به ذکر است که این عدد برابر با یک میلیارد کاربر بر روی اندروید نیست، چرا که علی رغم دانلود برنامه، کاربران ممکن است هرگز از این برنامه استفاده نکنند.
Satya Nadella، مدیر عامل مایکروسافت در ماه مارس گذشته اعلام کرده بود که Skype حدود 300 میلیون کاربر فعال ماهانه بر روی تمامی پلتفرم‌ها دارد. و با افزایش عمومیت رقبایی چون WhatsApp و Facebook Messenger، بعید است تعداد کاربران فعال ماهانه‌ی Skype افزایش معناداری پیدا کند. علاوه بر این‌ها، عدد یک میلیارد به طور خاص مرتبط با دانلودها از Google Play است، چرا که امکان دارد Skype از فروشگاه‌های اپ دیگری همچون Get Jar دانلود شده باشد. بنابراین ارائه‌ی تصویر واقعی از محبوبیت Skype در اندروید مشکل است.
برنامه‌های محبوب Google شامل Gmail، Google Maps و YouTube همگی از مرز یک میلیارد دانلود از طریق Google Play گذشته‌اند، در حالی که Facebook اولین سرویس خارج از Google است که در سال 2014 به این نقطه‌ی عطف دست یافت و یک سال پس از آن WhatsApp هم به این میزان دانلود رسید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه