گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ دي

به گزارش BGR، دختر بچه 6 ساله، Eshlind Howell، علیرغم ممنوعیتی که مادرش برای خرید مجموعه عروسک پوکمون گو طرح کرده بود، توانست این اسباب بازی را از Amazon سفارش دهد. او نه تنها این اسباب بازی 250 دلاری را سفارش داد بلکه از طریق اسکنر اثر انگشت توانست عملیات پرداخت را نیز انجام دهد.
به گفته مادر این کودک، وی هزینه زیادی را صرف خرید اسباب بازی های جدید برای کودکش نمی کند، اما دخترش تصمیم گرفت که زمانی که مادر خوابیده است، از انگشت او برای باز کردن قفل Touch ID استفاده کند. او با این کار توانست 13 پوکمون گو را با قیمت 250 دلار از سایت Amazon سفارش داد و وقتی متوجه بیدار نشدن مادرش شد تصمیم گرفت تا پرداخت سفارش را نیز تکمیل کند.
مادر پس از بیدار شدن و مشاهده پیامک بانک متوجه کسر شدن مبلغ 250 دلار از حساب شخصی خود می شود و عنوان می کند که حساب وی هک شده اما دخترش با اطمینان کامل می گوید: «مامان نگران نباش، من خرید کردم. سفارش به زودی می رسد».
آمازون تنها 4 پوکمون را به عنوان مرجوعی قبول کرد و مادر نیز مجبور شد عروسک های باقیمانده را به عنوان هدیه کریسمس به دخترش بدهد، با این شرط که امسال بابانوئل به خاطر این کار به او هدیه کریسمس نخواهد داد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه