کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ آبان

براساس گزارش جدید امروز صبح از App Annie، دانلود و درآمد برنامه‌ها در سه ماهه‌ی سال 2017 سطح رکوردها را شکست. این دانلودها در دو فروشگاه مهم اپلیکیشن، Apple App Store و Google Play به حدود 26 میلیارد دلار در سطح جهانی رسیدند که این 8 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است. این ارقام شامل نصب مجدد یا به‌روزرسانی برنامه‌ها نمی‌باشد.
در مجموع، App Annie اعلام کرد درآمد اپلیکیشن‌ها به رکورد حدود 17 میلیارد دلار رسید. بخش عمده‌ی این رشد شامل دانلودها در بازارهای در حال ظهور است که نفوذ گوشی‌های هوشمند در آن‌ها هنوز نسبتا پایین است. این بدان معناست که ما احتمالا شاهد افزایش دانلودها در سراسر جهان در طول زمان خواهیم بود. App Annie متوجه شده که رشد دانلودها از Google Play به شدت توسط بازارهای در حال ظهور، مخصوصا هند تقویت شده است. در این کشور دانلودها از سه ماهه‌ی سوم 2016 تا سه ماهه‌ی سوم 2017 تقریبا دو برابر شده‌اند. علاوه بر هند، در بازار آسیا کشورهای ویتنام و اندونزی هم در این رشد بالا جایگاه مهمی داشته‌اند.
در کنار افزایش دانلودها، پولی که مشتریان برای این برنامه‌ها خرج می‌کنند همچنان در حال افزایش است. در سه ماهه‌ی سوم، درآمد برنامه‌های iOS و برنامه‌های Google Play با یکدیگر تقریبا به 17 میلیارد دلار رسید، 28 درصد بالاتر از سال قبل از آن.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه