موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱ تير

وقتی صحبت از فیلم ها میشود؛ اولین تقریبا همیشه بهترین است. این قضیه در مورد اندروید صدق میکند. که خیلی قبل تر از اینکه اپل حتی رویای اضافه کردن همچین ویژگی ای به iOS را داشته باشد، کیبرد های قابل تنظیم و شخص ثالث یا third party داشت.
در طول سالها طراحان موارد زیاد و تحسین برانگیزی برای نوشتن در تلفنهای همراه هوشمند و تبلت ها ساخته اند .این به این معنی است که گزینه های انتخاب بیشتر از قبل اند. صدها جنس این چنینی به تنهایی در google play  هستند.
خوشبختانه tech radar اینجاست تا این لیست بزرگ را به 10 تا از بهترین ها خلاصه کند و برای هر نوع تایپیستی یک چیزی پیدا میشود. ما حتی گزینه های عجیب و تکی پیدا کردیم که شما ممکن است از آن آگاه نیز نباشید. 

کیبرد گوگل


شاید به نظر شما دیوانگی باشد اما ما همیشه علاقه مند به سلیقه ی خاص گوگل در کیبرد بوده ایم. و خوشبختانه دیگر فقط محدود به دستگاه های اندروید نیست. بهتر از همه اینکه مجانی است پس هیچ دلیلی برای امتحان نکردنش نیست.  علاوه بر ظاهر خوبش ، به شما تجربه ی راحت و سریعی با قدرت تصحیح دیکته ی صوتی میدهد که در طول زمان قوی تر هم میشود. به طور طبیعی این کیبرد به طور خودکار کلمات را در حین نوشتن تصحیح میکند و حتی یک گزینه ی Gesture Typing  وجود دارد که به شما اجازه میدهد کاملا درست و راحت کار را انجام دهید.
دانلودش کنید اگر...از کیبرد عادی روی وسیله ی خود تنفر دارید.
از آن دوری کنید اگر....نه دورش را خط بکشید. فورا دانلودش کنید!
رای هیئت منصفه : 5.5


سوایپ

پدربزرگ کیبرد های gesture based ، سوایپ ( 0.99 دلار ، با دوره ای مجانی ) آنقدر خوب است که سامسونگ آن را بر روی گوشی های (هندست) جدیدش قبل از اینکه این اپلیکیشن بر روی گوگل پلی قرار بگیرد، نصب کرده است. ممکن است برایتان کمی هزینه کند اما این یکی از روان ترین و دقیق ترین تجربه های سوایپی روی اندروید خواهد بود.
دارای یک دیکشنری شخصی قابل تنظیم، طرحبندی و تم های چند گانه ی کیبرد، بسیاری از زبان ها و و حالا پشتیبانی از اموجی در بسیاری از لهجه ها . و در حال بهتر شدن نیز است.
این را دانلود کنید اگر... فراموش کرده اید که چگونه تایپ کنید.
از آن دوری کنید اگر...اگر هنوز به کار پس و پیش راندن (swiping) عادت نکرده اید.
رای هیئت منصفه : 5/5




دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

افزایش 40 درصدی ویروس های اندرویدی در سال گذشته