کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۹ اسفند

بر اساس گفته‌های منابعی آگاه، در شرکت Roku مباحثه بر سر تخصیص بودجه‌ی 200 میلیون دلاری در دوره‌ی جدید تعیین بودجه جریان دارد و با در نظر گرفتن مبلغ کنونی ارزش این شرکت تقریباً به  1.5 میلیارد دلار خواهد رسید. شرایط مربوط به این توافق طی همین هفته به کمپانی ارائه گردیده است. سرمایه‌گذاران وابسته به ایالات متحده‌ی آمریکا سرمایه مربوط به این دور را تهیه کرده‌اند. این سرمایه می‌تواند به بیش از 200 میلیون دلار نیز افزایش یابد چراکه قسمتی از این معامله ممکن است فروش ثانویه‌ای را برای سرمایه‌گذاران آن رقم زند.
شرکت Roku واقع در لوس گاتوس کالیفرنیا است که تولیدکننده‌ی سخت‌افزار تلویزیون هوشمند می‌باشد و تاکنون توانسته است بودجه‌ای به مبلغ 210 میلیون دلار را از طریق سرمایه‌گذارانی چون News Corp، Fidelity Investments، Menlo Ventures، Hearst Ventures، Viacom، Fox Networks و Netflix به دست آورد.
Roku در بازاری پر ازدحام مشغول به رقابت است؛ Google، Amazon، Apple و تهیه‌کنندگان شبکه‌های کابلی، همه و همه تولیدات مرتبط با تلویزیون‌های هوشمند خود را ارائه می‌دهند. در این بازار هر شرکتی که نقشی بی‌طرف و خنثی را ایفا کند بانام «سوئیس» شناخته می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه