تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۹ خرداد

یک دوچرخه چگونه می تواند در LikeBike ، که یک نمایشگاه تجملاتی دوچرخه در مونت کارلو است و در دومین سال برگزاری خود به سر می برد، جلب توجه کند؟ البته اگر دوچرخه ای باشد که به نظر می رسد از داستان کمیک فلش گوردون بیرون آمده است و چرخ های آن شاهکاری ازOpus ECCE است، حتما می تواند در این مسیر موفق باشد.


Opus به وسیله ی مهندس و طراح بلژیکی، پیر لالمند خلق شده است و در مشارکت با دوچرخه های Ripley بلژیکی توسعه یافته است. اگرچه، یک مدل آن با قاب های چوبی نیز در راه است، اما در حال حاضر در دو مدل با فیبر کربن یعنی مدل های Opus Cruise و Opus Sport سفارش داده شده است.


هر دو مدل از یک زین چرمی  و فرمان تحت کنترل در کنار تسمه ی کربنی، یک 11-speed Shimano Alfine در قسمت مرکزی پشت دوچرخه، و یک چراغ زیبا در قسمت جلویی آن برخوردارند. در مورد وزن آن هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است.


مدل Cruise بیشتر ظاهر روستایی و سنتی دارد که در آن از چرم قهوه ای طبیعی و کروم استفاده می شود. در حالی که مدل Sport با شباهت بسیاری در مقایسه با Cruise مجهز شده است، اما از فرمان پایین تر و کوتاه تری برخوردار است و رنگبندی آن مشکی خالص است.


اگر آن چه که می بینید را دوست دارید، می توانید از طریق لینک زیر آن را پیش خرید کنید اما این محصول در پایان ماه سپتامبر به شما تحویل داده می شود. اگر به دنبال مدل چوبی Opus هستید ، به احتمال زیاد در اوایل سال بعد آماده خواهد شد. همچنین بهتر است اطلاع داشته باشید که بر اساس گزارشات به دست آمده از این شرکت، قیمت این دوچرخه ها از 9500 یورو ( حدود 10798 دلار) برای دو مدل کربنی آغاز می شود، در حالی که مدل چوبی آن از قیمتی بین 15000 یورو تا 18000 یورو (17049 دلار تا 20458 دلار) برخوردار است.


دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

شرکت Volvo قصد دارد خودروها را برای کودکان ایمن ‌تر کند