ایران و جهان
الناز فرجی۱:۵۱ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۴ اسفند

دپارتمان عدل در روز جمعه کاری کرد تا اپل را وادار کند تا به FBI در iPhone یک مرد مسلح در حمله ای در سن برناردینو در دسامبر وارد شود . این کار سه روز بعد از اینکه قاضی ایالتی دستور به باز کردن گوشی داد انجام شد . مدیر کل اپل تیم کوک در نامه ای سر گشاده مخالفتش با این دستور را اعلام کرد . اپل تا 26 فوریه زمان دارد تا به دستور قاضی پاسخ گوید . شنیده های مربوط به قاضی دپارتمان برای 22 مارس برنامه ریزی شده است .
این کار چه چیزی را عوض میکند
اینطور به نظر میرسد که دپارتمان عدل اطلاعات جدیدی به این پرونده اضافه میکند ، حقیقت این است که اینطور نیست . بیشتر پرونده های دپارتمان عدل تکرار بحث های اولش است . این بحث های حقیقی مختلف نیستند . چیزی که متفاوت است این است که دپارتمان عدل مستقیما به نامه ی سرگشاده ی اپل پاسخ میگوید . این نامه که به عنوان شاهدی میاید ، انگیزه ی این پرونده است . بحث های اضافه ی توضیح داده شده توسط دپارتمان عدل که فراتر از حقایق پرونده میروند هم در مورد اعتراضات قانونی اپل توضیح میدهند . آنهم بر اساس نامه ی سرگشاده ی کمپانی . به عبارت دیگر این فرصتی سیاسی برای دپارتمان عدل است تا مکالمه اش را با بیانیه های عمومی اپل از نو چارچوب بندی کند .
در این قسمت ، دپارتمان عدل هم از این فرصت استفاده کرده و گفته که دلیل اپل برای اعتراض دغدغه ی بیزینس و استراتژی بازار یابی برند عمومی اش است .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید