گوناگون
الناز فرجی۴:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ آبان

اگر اخیرا در نیویورک بوده اید حتما افرادی را که با این وسیله سواری میکنند در خیابان ها و پیاده رو ها مشاهده کرده اید و یا شاید با یکی از آنها تصادف(برخورد )کرده اید.حتما آزرده شده اید و مثل اینکه شهر نیویورک هم همین احساس را دارد.
اداره پلیس نیویورک این هفته این مطلب را توئیت کرده بود"مطلع باشید که وسیله الکتریکی  hoverboard در منطقه حفاظتی نیویورک با کد 19-176.2. غیرقانونی محسوب میشود"البته این توئیت حذف شد اما اداره حمل و نقل نیویورک به ماشابل گفته که موتور های  سواری الکتریکی خود متعادل مانند segways, hoverboard و دیگر وسایل حمل ونقل شخصی  در شهر نیویورک توسط قانون ایالتی ممنوع شده است.
این قانون کاملا جدید است .تنها تفاوت این است که وزارت حمل و نقل swagways را نیز مشمول این قانون کرده است.
برخی از دستگاه ها صراحتا ممنوع شده اند و تمام وسایل نقلیه موتوری زیر نظر سازمان حمل و نقل و ترافیک نیویورک خواهند بود.این را جوز بایونا ,معاون مطبوعاتی نیویورک به ماشابل گفت.
VTL اعلام کرده که تمامی وسایل نقلیه موتوری باید در  NYSDMV ثبت نام کنند(با یک استثناء برای  ADA).تا زمانی که ثبت نام نکنند ,ممنوع خواهند بود.
در صورت تخطی مردم با جریمه 500 دلار و یا برخورد تهاجمی روبرو خواهند شد.و البته این موضوع تنها در نیویورک نیست بلکه راندن  hoverboard در انگلستان نیز غیر قانونی اعلام شده است.اشتراک گذاری این قانون واکنش هایی را نیز به همراه داشته است.برخی اشاره کردند که کد اعلام شده تنها برای دستگاه های چرخ داری است که موتور اختصاصی ندارد  و یا دستگاه هایی که بیش از 15 مایل در ساعت حرکت میکنند.حداکثر سرعت اسکوتر ها تا 6 مایل در ساعت است.

برچسب هاHoverboardNew York
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کمپانی Lexus از یک هاوربورد واقعی رونمایی کرد