گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۲۴ مرداد

به گزارش دیجیاتو، مطلب زیر با توجه به آخرین تغییرات اعمال شده در سامانه‌ ای‌نماد، اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی و پلیس فتا در تیر ۱۳۹۹ بازنویسی شده است.
این روزها خرید و فروش اینترنتی در صدر محبوب ترین خدمات پستی قرار گرفته است. این نشان از افزایش روز افزون خرید از فروشگاه های اینترنتی دارد. با اوج گرفتن فرهنگ خرید اینترنتی و افزایش استفاده از این سرویس، مشکلات این قبیل معاملات نیز بیشتر می شود. برخی از افراد وقتی با مشکل در خرید اینترنتی مواجه می شوند، ترجیح می دهند دیگر از این روش برای بدست آوردن کالای مورد نظر خود استفاده نکنند.
اما راه حل عاقلانه، پیگیری مشکل بوجود آمده و رفع آن است. اگر گفتگو با مسئولان فروشگاه اینترنتی مورد نظر به نتیجه نرسید باید چه کار کرد؟ پیشنهاد ما شکایت و پیگیری موضوع از مراجع قانونی مرتبط است.
در این مطلب سه راه شکایت از فروشگاه های اینترنتی را به شما معرفی خواهیم کرد. یک راه از سامانه وزارت صمت و ای‌نماد و دیگری از طریق اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی و در نهایت از طریق سامانه پلیس فتا. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.
پیش از همه چیز و در وهله اول باید یک نکته مهم را رعایت کنید و آن هم خرید از سایت‌هایی است که مجوزهای لازم را دارند، پس خاطرتان باشد از هر سایتی و اپلیکیشنی که قصد خرید و یا گرفتن خدمات دارید، مطمئن شوید که این سایت لااقل یکی از مجوز‌های ای‌نماد و اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی را دارد. لوگوی این مجوزها معمولا در پایین صفحه سایت‌ها و یا در بخش درباره ما موجود است و بازهم برای اطمینان بیشتر حتما روی این لوگوها کلیک کنید تا به صفحه اصلی در سامانه ای‌نماد و یا اتحادیه کسب‌وکارهای اینترنتی وصل شوید چرا که گاهی ممکن است برخی سایت‌ها فقط یک تصویر و یک لینک جعلی را به جای نمادهای واقعی بگذارند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه