موبایل و تبلت
الناز فرجی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ شنبه ۷ آذر

تبلتها وسایل جالبی برای تماشا کردن ویدئو ها ، بازی کردن ، خواندن کتاب های الکترونیکی ، گشتن در وب و انجام دادن برخی کارهای خلاقانه ی ابتدایی اند ، اما اینها دلایلی نیستند که مردم به خاطرشان برای خودشان تبلت میخرند . مساله این است : مردم به تبلت ها نیاز ندارند، از آنجایی که گوشی و کامپیوترشان همه ی کارهای تبلت را انجام میدند اما به هر حال داشتنشان جالب است . و قیمت ها هم حالا از همیشه پایین تر است. اما مشکلی هم وجود دارد . گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد . ما همه ی آنهایی را که خوب بودند را امتحان کردیم وگزینه های خوب، بهتر و بهترین را به عنوان هدیه ی امسال برایتان فراهم کردیم ، همراه با چند پیشنهاد مهم و جالب توجه .


خوب: amazon fire 7
قیمت : 49.99 دلار . 249.95 دلار برای بسته ی 6 تایی در آمازون
چرا دوستش داریم: چون ارزان است . خیلی ارزان . اگر این وسیله را با یک ipad مقایسه کنید نا امید میشوید اما از نظر قیمت از این بهتر پیدا نمیکنید . fire برای گشتن وب و بازی کردن مناسب است و با دوام تر از آن است که اذیت کنید و هدیه ی خوبی برای بچه ها است .
برای چه کسانی مناسب است ؟ افراد دست و پا چلفتی و بچه ها
عالی میشود با : 5 fire دیگر . جدا دیگر کجا میتوانید 6 تبلت با قیمت پایین تر است ipad mini 2 16 gig پیدا کنید ؟
بهتر : samsung galaxy tab s2 9.7
قیمت : 499 دلار در آمازون
چرا دوستش داریم ؟ در حالیکه ساختارش بعضی جاها ضعیف به نظر میرسد ، گلکسی تب بهترین تبلت اندروید در بازار است . سبک تر و باریک تر از ipad air 2 است و دو برابر فضای ذخیره ی داخلی با همان قیمت دارد (32گیگ) . این تبلت میتواند به خوبی چند کار انجام دهد و وزن سبکش و قدرت خوبش بسیار مناسب بازی کردن است . اگر یک گوشی سامسونگ دارید، میتوانید ار sidesync استفاده کنید تا صفحه ی گوشیتان را روی تبلت نشان دهید ، اگر مطابق طبع پر زرق و برقتان میخورد .
برای چه کسانی است ؟ طرفداران سرسخت اندروید که میخواهند بهترین تبلت ممکنش را داشته باشند اما از آی پد ها متنفراند .
عالی میشود با : طبیعتا یک سامسونگ گلکسی نوت 5


بهترین : apple ipad pro
قیمت: 799.99 دلار (32 گیگ) ، 949.00 (128 گیگ) ، 1079.00 (128 گیگ وای فای + celluar) در اپل
چرا دوستش داریم ؟ ساده بگوییم ، بهترین تبلت بازار است . بزرگترین و قدرتمند ترین تبلتی که ساخته شده و هیچ تبلتی قبل از آن انقدر نزدیک  نبوده که بخواهد جایگزین یک کامپیوتر جدی شود . همچنین در عملکرد از مک بوک جدید اپل جلو میزند . در حالیکه در دست نگه داشتن  صفحه ی بزرگ 12.9 اینچی آن گاهی غیر معمول است ، این اندازه این تبلت را برای خلاقیت و مصرف عالی میکند . همانطور که از هر آی پدی انتظار دارید این وسیله به زیبایی ساخته و طراحی شده و به خوبی با دیگر محصولات اپل جور در میاید .
برای چه کسانی است ؟ برای کسانی که بهترین ها را میخواهند
عالی میشود با : کیبرد هوشمند و قلم جدید اپل . اگر در دسترستان باشد .


پیشنهادها ی ستودنی
apple ipad air 2: گرچه ipad pro بهترین آی پدی ست که میتواند بخرید ولی میتوان گفت که ipad air2 بهترین تبلت برای بیشتر مردم است . عملکردش نسبت به pro مقام دوم را دارد و وزن سبک و ساختار آلیمینیومی اش در دست احساس بهتری نسبت به هر تبلتی با این اندازه میدهد .
apple ipad mini 4: آیا دوست دارید ipad air 2 را داشته باشید اما با شکل کوچکتر و 100 دلار ارزان ترش ؟ ipad mini 4 مناسب شماست . شما میتوانید بگویید قیمتش نسبت به اندازه اش زیاد است یا میتوانید بگویید برای چیزی به قدرتمندی ipad air 2 ارزان است .
google nexus 9 : nexus9 ساخت htc به اندازه ی galaxy tab s2 خوب طراحی نشده و ذخیره ی داخلی قابل گسترش با microSD را ندارد ولی چیزهایی وجود دارد که به خاطرشان میتوان نسخه ی اندروید فیلتر نشده ی گوگل را خرید .یک Galaxy tab s2 به ipas air2 استاندارد طلایی نزدیک تر است اما nesus 9 جانشین ارزشمند سامسونگ است .

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

در سال جاری خبری از تبلت نکسوس نیست