گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۳ دي

آمار منحصر به فرد منتشر شده توسط شرکت Medium تا قبل از پایان سال نشان دهنده‌ی ۶۰ میلیون بازدیدکننده ماهانه است. این آمار ۱۴۰ درصد افزایش را نسبت به ۲۵ میلیون بازدیدکننده‌ی ماهانه در سال گذشته نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد، تصویب خدمات چاپ و نشر نیز با ۷/۵ میلیون پست نوشته شده، یک افزایش ۲۹۵ درصدی داشته باشد.
این درحالی است که وب‌سایت Medium خود را به عنوان مکانی برای اشتراک و بحث ایده‌ها شناسانده و تبدیل به محلی برای درج اخبار شخصی جهت استفاده‌ی مردم شده است. با این حال برخی برای نوشتن متن‌های متفکرانه و دفاع از ایده‌های خود از آن در مورد چگونگی تبدیل جهان به مکانی بهتر، استفاده می‌کنند. به عنوان بخشی از فعالیت‌های این شرکت در پایان سال، می‌توان به برجسته کردن محبوب‌ترین موضوعات روز مانند سیاست اشاره کرد.
شایان ذکر است، خوانندگان رسانه‌ی مذکور، ۴/۵ میلیون ساعت در ماه را صرف خواندن مطالب این سایت می‌کنند که این باعث به وجود آمدن مکانی برای فعالیت نویسندگان جدیدتر می‌شود. با این حال تعداد نویسندگانی که به این سایت پیوسته‌اند، اعلام نشده است. علاوه بر این، بیش از ۲ میلیارد کلمه نوشته شده که باعث به وجود آمدن ۱۴۰۰۰۰ داستان در هفته و افزایش ۸۶ درصدی به صورت سالانه می‌گردد.
وب‌سایت مذکور در ایالات متحده، رتبه اول را در میان کشورها از نظر بیشترین صرف زمان خوانندگان در سایت‌ها، پس از کشورهای Britain، Brazil، Canada و Australia به خود اختصاص داده است. اما به گفته‌ی مردم بیشتر صحبت‌ها در این سایت مربوط به سیاست و ورزش می‌باشد. به نظر می‌رسد آنچه باعث علاقه‌مندی مردم به این وب‌سایت شده، اخبار‌، سیاست، فناوری و ورزش بوده و هیئت‌مدیره‌ی این شرکت با بیشتر کردن محتوا و ناشران آن، برای ایجاد تنوع به دنبال جذب مخاطب بیشتر می‌گردد.

برچسب هاMedium
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه