تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۲۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ شهريور

روترها همچنین از حالا به بعد تا پایان ماه سپتامبر به فروش گذاشته می شوند.
حدود یکسال از زمانی که گوگل OnHub را راه اندازی کرده است می گذرد، مجموعه ای از روترها که به منظور تنظیم و کار کردن بسیار آسان تر با WiFi طراحی شده اند. تجربه ی ما در استفاده از OnHub نشان داد که دقیقا همین کار را انجام می دهد، و گوگل به اضافه کردن ویژگی های معدودی در طول یکسال گذشته پرداخته است تا بتواند روترهای خود را منحصربه فردتر سازد. امروز، گوگل به اعلام آخرین سیستم یکپارچه ی OnHub خود پرداخت: پشتیبانی برای مجموعه ی Phillips Hue برای نورپردازی LED هوشمند.
گوگل گفته است که این به عنوان اولین دستگاه خانگی اتصالی بوده است که به OnHub متصل می شود، و به شکل زیر کار می کند: زمانی که چراغ های Hue را به شبکه ی WiFi OnHub خود متصل می کنید وارد فرآیند تنظیمات اولیه میشوید، هر دستگاه دیگری که به OnHub متصل باشد می تواند به کنترل کردن این چراغ ها بدون نیاز به استفاده از اپلیکیشن Hue بپردازد. تنها کافی است به تایپ کردن on.here در هر مرورگر وب که می خواهید، بپردازید و سپس گزینه ای را به منظور کشیدن چراغ های Hue به قلب محتوای on.here خود خواهید دید. که پیش از این نیز به عنوان یک دروازه کار می کرده است سپس شما متوجه خواهید شد که چه دستگاه هایی به شبکه ی مهمان OnHub شما متصل شده بودند، این آخرین ویژگی اضافه شده است.
یکی از مشکلات روترهای OnHub این است که آن ها ارزان قیمت نیستند، اما گوگل به خریداران بالقوه ی خود ، از حالا تا 30 ماه سپتامبر، همین حالا پول نقد ارائه می دهد، شما می توانید 20 دلار تخفیف برای خرید OnHub Asus یا TP-Link دریافت کنید. این پیشنهاد هم در Google Store و هم در آمازون موجود می باشد. با وجود تعهد گوگل نسبت به روترهای آن در طول سال گذشته، شانس خوبی وجود دارد که آن ها دستیابی به ویژگی های جدید را در ماه های آینده نیز ادامه دهند. آن ها ممکن است همیشه تغییردهنده های بازی نباشند، اما احتمال زیادی وجود دارد که آن ها در حال انجام دادن کارهایی باشند که سایر تولیدکنندگان آن ها را انجام نمی دهند.

برچسب هاOnHub
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

OnHub گوگل روتری جدید است که وای فای بد را درست میکند