کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۶ آبان

Alphabet شاهد افزایش قیمت سهام خود در طول هفته‌ی گذشته بود، و گزارش فصل مالی اخیر این شرکت نیز حاکی از خبرهای خوبی است. در طول سه ماهه‌ی گذشته، شرکت‌های در قلمرو Alphabet مجموع درآمد ۲۷/۸ میلیارد دلار جمع‌آوری کردند (24 درصد بیشتر از سال گذشته) و حدود ۶/۷ میلیارد دلار درآمد خالص گزارش کردند. این افزایش درآمد به لطف رشد قابل توجه تجارت تبلیغات گوگل است اما بخش‌های دیگری از ساختار سازمانی بزرگ Alphabet هم همچنان در حال رشد هستند.
اما در دیگر حوزه‌ها، دسته‌بندی که شامل خروجی‌های کار گوگل همانند Nest، X، Calico و Verily – مبلغ 105 میلیون دلار بیشتر از سال قبل درآمد داشتند. مجموع این‌ها 302 میلیون دلار بودند و بخش بزرگی از این دسته‌بندی از زمانی که شرکت‌های گوگل به Alphabehemoth پیوستند، ایجاد شدند.
پشت سر گذاشتن مشکلات بزرگی همچون ساخت خودرویی که خودش با چگونگی حفظ جان بشر رانندگی کند تلاشی پر هزینه است، پس جای تعجب نیست اگر دیگر دسته‌بندی‌ها و فعالیت‌های این شرکت در نهایت 812 میلیون دلار را در این سه ماهه از دست بدهد، اما این میزان همچنان کمتر از مقدار پول از دست رفته‌ی قبل است و Alphabet منابعی برای حفظ این خواسته‌ی طولانی مدت خود دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه