ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۵ آبان

به گزارش پیوست، رکورد بازدید از آگهی‌های بخش کتاب و مجلات سایت دیوار با ۱۶ میلیون بازدید در شش ماهه‌ی نخست امسال زده شد.
به گزارش روابط عمومی دیوار در شش ماه نخست سال جاری بیش از ۱۶۰هزار آگهی در بخش کتاب و مجلات این سایت منتشر شده که میزان بازدید از این آگهی‌ها ۱۶ میلیون‌بار بوده است. این در حالی است که کل سال ۹۶ این بخش از دیوار با ۲۳۲ هزار آگهی، ۲۳ میلیون بازدید داشته است.
طبق گزارش دیوار پیش‌بینی می‌شود تعداد بازدید از آگهی‌های بخش کتاب و مجلات دیوار در پایان سال ۹۷ از تعداد بازدیدهای سال گذشته عبور کند.
از نکات جالب توجه درباره‌ی آمارهایی که در گزارش دیوار آمده است می‌توان به تعداد آگهی‌های منتشر شده توسط افراد اشاره کرد. یک نفر در تهران بیش از ۷۰۰ آگهی و یک نفر در جنوب غرب ایران بیش از ۵۰۰ آگهی منتشر کرده‌ است.
بخشی از سایت دیوار به عنوان پلتفرم عرضه‌ی کالای دست‌ دوم، به کتاب و مجلات اختصاص دارد که در این بخش علاوه بر امکان یافتن کتاب‌های کمیاب و نایاب و همچین کتاب‌های درسی و کمک درسی با بهای بسیار کمتر از کتاب‌های نو برای دانش‌آموزان، بسیاری از کتاب‌ها نیز به صورت رایگان و قابل تعویض عرضه می‌شوند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه