موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۷ تير

کمپانی Huawei از محصولات جدید خود رونمایی کرد. دو تبلت جدید MediaPad M5 Lite 10 و MediaPad T5 10 در کشور ایتالیا به‌ صورت رسمی در معرض نمایش گذاشته شدند. باید گفت که تبلت MediaPad M5 Lite 10 یک محصول مثال‌زدنی است.
کیفیت بالا در تولید، طراحی چشم‌نواز و سیستم صوتی کاملاً پیشرفته سبب شده که این محصول از جانب منتقدان و علاقه‌مندان مورد ستایش قرار گیرد. مدل دوم، با نام MediaPad T5 10، به‌ عنوان نمونه‌ای در سری تبلت‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی این کمپانی جای گرفته است.
ویژگی‌های مشترک در دو محصول عبارت‌اند از: هر دو مدل دارای صفحه‌نمایش با قطر 10.1 اینچ، رزولوشن Full HD Plus با رزولوشن 1920*1200 می‌باشند. هر دوگوشی دارای پردازنده‌ی HiSilicon Kirin 659، سیستم‌عامل Android 8.0 Oreo و رابط کاربری EMUI 8.0 هستند.
در Huawei MediaPad M5 Lite 10، هر دو دوربین ۸ مگاپیکسلی است و ظرفیت باتری نیز ۷۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. علاوه بر این رم دستگاه ۳ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایت است.
Huawei MediaPad T5 10 با ویژگی‌هایی کمی در سطح پایین‌تر قرار گرفته است، به این‌ گونه که رم دستگاه ۲ و یا ۳ گیگابایتی است و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۶ و یا ۳۲ گیگابایتی خواهد بود. وضوح دوربین برای سلفی و دوربین اصلی به ترتیب ۲ و ۵ می‌باشد. ظرفیت باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت است البته باید به این نکته اشاره کرد که طراحی هر دو محصول جدید تقریباً یکسان است. این محصولات جایگزین مدل‌های قبلی M3 Lite 10 و T3 10 به شمار می‌آیند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه