گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۴ دي

به گزارشی از دیوید واندروال، معاون بازاریابی کمپانی ال جی، این کمپانی قصد دارد تا چند ماه آینده از لوازم الکتریکی منزل مجهز به ماژول Wi-Fi رونمایی به عمل آورد. وی افزود تولید کننده لوازم خانگی ال جی در سه ماهه دوم سال 2017 از لوازم خانگی خود مجهز به ماژول Wi-Fi رونمایی خواهد کرد.
محصولاتی نظیر اتو، ماشین لباسشویی، مایکروویو، رادیو و تهویه مطبوع به این ویژگی مجهز شده اند و صاحبخانه قادر به کنترل لوازم خانگی منزل از راه دور خواهد بود. همه لوازم از طریق Wi-Fi به گوشی هوشمند متصل خواهند شد. به گفته مدیر بازاریابی، این شرکت معتقد است که محصولات جدید گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که اغلب روشن یا خاموش بودن لوازم خانگی مانند اتو و یا ماشین لباسشویی را فراموش می کنند.
کمپانی LG در نمایشگاه CES-2017، از یخچال و فریزر مجهز به Wi-Fi نیز رونمایی کرد. یخچال و فریزر هوشمند LG Smart InstaView دارای صفحه نمایش 19 اینچی و سیستم عامل webOS می باشد. کارشناسان معتقدند که در طول سه سال 200 میلیارد دستگاه در سراسر جهان  با فناوری مشابه تولید خواهد شد. این ویژگی ها نه تنها در کامپیوتر ها و لوازم خانگی بلکه در اتومبیل و دیگر اشیاء مختلف عملی خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه