موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ آذر

کمپانی Huawei  همان طور که از قبل به کاربران خود وعده داده بود، طی رویدادی در چین گوشی هوشمند جدید Magic را رونمایی کرد. صفحه نمایش Honor Magic 5,09 اینچی و Quad HD 3D AMOLED می باشد. پردازنده گوشی Kirin 950 SoC چهار هسته ای و سیستم عامل آن Android 6.0 است.
Honor Magic دارای 2 دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی است که همانند محصول Honor 8، قابلیت عکسبرداری با کیفیت عالی در شرایط کم نور را دارد. این دستگاه همچنین به ویژگی WiseScreen Sensor Magic مجهز شده است و هنگامی که شما تلفن خود را بردارید حسگر فعال شده و با اشعه مادون قرمز در دوربین جلو، دست و چشم شما را تشخیص خواهد داد و سپس صفحه نمایش روشن خواهد شد و به محض قرار دادن آن در جیب صفحه نمایش خاموش می گردد.
Honor Magic مجهز به سیستم تشخیص هوشمند FaceCode است. در این وضعیت پیام های دریافتی تنها برای چهره ثبت شده در گوشی نمایش داده خواهد شد و شخص دیگری امکان خواندن پیام های شخصی شما را نخواهد داشت. در نتیجه از حریم خصوصی کاربر محافظت خواهد شد. سنسور اثر انگشت در زیر دکمه صفحه اصلی و زیر پنل شیشه ای عقب تعبیه شده است.
این گوشی هوشمند دارای باتری با ظرفیت 2900 میلی آمپر است که مجهز به تکنولوژی شارژ سریع نیز می باشد. باتری در 20 دقیقه 70٪ و در تنها در30 دقیقه 90٪ شارژ  می شود. گوشی دارای دو اسلات سیم کارت در هر دو طرف می باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه