تکنولوژی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۰ مهر

یکی از ورزش هایی که در برنامه هر ورزشکار ثابت است، استفاده از میل بارفیکس در باشگاه می باشد. ورزشکار به میزان دفعات و سرعت بارفیکس، میزان کالری سوزانده شده را محاسبه خواهد کرد. به تازگی و  برای اولین بار، کمپانی فورزا میل بارفیکس هوشمندی را  طراحی کرده است.
از نظر ظاهری میل بارفیکس فورزا، مانند نمونه های معمول به چهارچوب در متصل می شود، اما در درون این دستگاه حسگرهایی وجود دارد. حسگر ها می توانند میزان سرعت، تعداد حرکات و کالری سوزانده شده را محاسبه کنند. در این دستگاه تنها دو باتری AA مورد نیاز است. داده ها توسط بلوتوث به گوشی همراه ورزشکار منتقل خواهد شد و در صورت نیاز، می توانید سیستم صوتی را برای تشویق ورزشکار در حین ورزش، فعال نمایید.
این وسیله می تواند تا 150 کیلوگرم وزن را تحمل کند. بدنه از جنس فولاد و آلومینیوم است و هیچگونه پیچ و مهره ای در آن به کار نرفته است و می توان دستگاه را به راحتی و تنها در عرض 30 ثانیه سرهم کرد.
البته بوسیله این دستگاه می توان، حرکات شنا را نیز به راحتی انجام داد. این دستگاه، در حال حاضر در سایت فورزا برای پیش فروش نمایش داده شده است. قیمت پیشنهادی پیش فروش، 100 دلار است که پس از عرضه مستقیم به 150 دلار افزایش خواهد یافت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه