کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۱۲ مهر

متخصصان موسسه‌ی Counterpoint می‌گویند سامسونگ، سازنده ی گوشی های هوشمند، سود بیشتری در فروش iPhone X نسبت به دستگاه های خود به دست خواهد آورد. به گفته‌ی آنها، سامسونگ از فروش هر یک از گوشی های iPhone X، مبلغ ۱۱۰ دلار دریافت خواهد کرد.
با توجه به نتایج تجزیه و تحلیل داده ها، کارشناسان بر این عقیده اند که تولید و توسعه‌ی ابزار جانبی برای سامسونگ، بسیار سودآورتر از ساخت گوشی هایی همچون Galaxy S8 و Galaxy S8+ خواهد بود. چندی پیش اخباری در مورد ثبت تفاهم نامه ی همکاری میان دو کمپانی اپل و سامسونگ منتشر شد.
در این قرارداد توافق شده است که سامسونگ صفحه نمایش OLED را برای آیفون X تولید نماید. لازم به ذکر است انعقاد این قرارداد می تواند سود 4 میلیلارد دلاری را برای سامسونگ به ارمغان بیاورد و این یعنی درآمدی خیلی بیشتر از تولید محصولات خود این کمپانی! البته باید توجه داشت که این کمپانی هم در تولید گوشی های هوشمند طرفداران بسیاری در سراسر جهان دارد و روز به روز سعی در استفاده ی تکنولوژی برتر در محصولات خود دارد. این کمپانی کره ای قصد دارد سال 2018 پرچمدار جدید خود را با صفحه نمایش قابل انعطاف به بازار عرضه کند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه