موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۶ آذر

با کاهش فروش، سامسونگ تمامی دارایی‌اش را در یک چیز سرمایه‌گذاری نمی‌کند.
به سرعت به سال ۲۰۱۹ نزدیک می‌شویم و این بدان معنا است که زمان راه‌اندازی پرچمدار سالانه‌ی سامسونگ Galaxy S به زودی فرا می‌رسد. در حال حاضر مدت‌ها است این شرکت با کاهش فروش گوشی‌های هوشمندش مواجه است، و اگر جدیدترین گزارش وال استریت ژورنال حقیقت داشته باشد، به نظر می‌رسد استراتژی ۲۰۱۹ سامسونگ راه‌اندازی تمامی گروه‌های مدل‌های گوشی‌های هوشمند بالا رده‌اش است و اینکه به بازار اجازه‌ی تصمیم‌گیری بدهد.
این گزارش ادعا می‌کند، راه‌اندازی Galaxy S10 در ماه فوریه روی می‌دهد، و به جای دو مدل گوشی هوشمند معمول (یکی بزرگ، یکی کوچک)، سامسونگ سه نوع از Galaxy S10 را همزمان رونمایی می‌کند. در این گزارش آمده، این سه مدل نمایشگرهایی در اندازه‌هایی بین ۵.۸ تا ۶.۴ اینچ دارند – بنابراین به جای "بزرگ" و "کوچک"، ظاهرا باید منتظر "کوچک"، "متوسط"، و "بزرگ" باشیم. پس از طراحی‌های مشابه برای S8 و S9، انتظار می‌رود طراحی S10 کاملا جدید باشد.
علاوه بر این، گزارش مدعی است سامسونگ در حال آماده کردن نسخه‌ی چهارم Galaxy S10 با اتصال 5G و حتی نمایشگری بزرگ‌تر است. این گوشی، با کد نام "Beyond X"، گفته شده نمایشگری ۶.۷ اینچی و شش دوربین عریض دارد: دو دوربین در جلو و چهار دوربین در عقب.
بر اساس گزارش وال استریت، مدل Galaxy S10 بزرگ‌تر و مجهز به 5G احتمالا اواخر بهار راه‌اندازی شود. در حال حاضر، سامسونگ در حال مذاکره با اپراتورها در مورد شبکه‌ی 5G این موبایل است. نخستین دستگاه‌های 4G با وجود مودم‌های 4G نسل اول که به عنوان یک تراشه‌ی مجزا به جای مودم‌های SoC یکپارچه وجود داشتند، به شدت انرژی باتری را مصرف می‌کردند. به نظر می‌رسد 5G با بهره‌مندی از تراشه‌های 5G مجزا، راه متفاوتی را می‌پیماید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه