تکنولوژی
الناز فرجی۱۹:۵۴ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۷ بهمن

گاهی شما چهار دامپلینگ داغ و خوشمزه میخواهید و میخواهید که به دفترتان فرستاده شوند تا  در آنجا از ناهار خود لذت ببرید ، حال شمایید و صدها زبانه ی اینترنت باز . برنامه های زیادی اخیرا در استرالیا راه اندازی شده اند که چنین خواسته ی ساده ای را تحقق میبخشند . برنامه های سفارش غذایی برای هر روز هفته وجود دارد . از deliveroo ی غیر بازاری گرفته که با رستوران هایی که همیشه سفارش نمیرسانند کار میکند تا برنامه های محبوب قدیمی تر مانند menulog . اما کدام سرویس سفارش رسانی  برای شما دامپلینگ های خوشمزه را سر وقت خواهد آورد ؟ mashable australia  این برنامه ها را مورد آزمایش قرار داد . deliveryHero, suppertime, menulog,deliveroo  و eat now .
این برنامه ها همه غذاهای یک رستوران را ارائه نمیکنند ، اما برای عادلانه کردن آزمایش ، ما از مکان هایی با فاصله های مشابه از دفتر کار سیدنی مان سفارش دادیم و هر روز یک ساعت مشخص _ 1.30 بعد از ظهر . و برای تلاش در جهت خوشحال نگه داشتن اعضای دفتر کار ؛ هر بار فقط یک سرویس دامپلینگ سفارش دادیم . همیشه دامپلینگ . در اینجا امتیاز های قطعی ما را در رابطه با این تجربیات میبینید ؛ زمان و اینکه چه کسی بیشتر از همه مراقب 4 دامپلینگ ما بود .


1. deliveroo
برنامه : رایگان برای iOS
شهر هایی که در آن ها سرو میکند  : ملبورن و سیدنی
رستوران : wah fung BBQ
فاصله از دفتر کار : 2.1 کیلومتر
حداقل سفارش : 25 دلار ، که در هر رستوران متفاوت است اما میتواند 4 دلار برای سفارش های کمتراین حد بپردازید .
سفارش : gow gee بخار پز شده
قیمت : دامپلینگ ها 6.50 دلار بودند، به علاوه ی 5 دلار پول رساندن و 4 دلار شارژ سفارش هایزیر 25 دلار ، و همچنین 3 دلار پول راننده . همه با هم شد 18.50 دلار
زمان : 30 دقیقه
چیزی که فکر کردیم : برنامه تحویل و ساختار خوبی داشت ، و انتخاب های عالی غذاها نیز خوب بود همچنین شامل پیگیری سفارش قدم به قدم نیز میشود . تنها لحظه ی عجیب زمانی بود که گزینه ای برای انعام دادن آمد ، لحظه ای گیج کننده برای کسی که با این مفهوم آشنا نیست . با اینحال ، deliveroo ارزان ترین و خوشایند ترین راه برای گرفتن 4 دامپلینگ بود . غذا در یک پاکت بسیار جالب آمد اما مانند بیشتر سرویس های رساندن سفارش ، حفاظت در برابر گرما نداشت ، که این در تابستان مساله ای نیست اما احتمالا در زمستان مشکل ساز خواهد بود .


2. menulog
برنامه : رایگان برای ios، اندروید و ویندوز
شهر هایی که سفارش در آنها برده میشود : آدلاید ، بریزبین ، کنبرا ، گلد کست ، هوبارت ، ملبورن ، پرث ، سیدنی و ...
رستوران : allspice thai kitchen
فاصله از دفتر : 2.7 کیلومتر
حداقل سفارش : از رستوران به رستوران متفاوت است اما این یکی 25 دلار بود . که میتوانستید اگر سفارشتان از حدی پایین تر بود تفاوتش را بپردازید .
سفارش : من دامپلینگ خیلی سرخ شده سفارش دادم اما به خاطر حداقل سفارش ، چند برگ سئو در کنار غذا گرفتم تا پول شرکت هدر نرود .
قیمت : دامپلینگ ها 8.90 بودند ، اما من 29000 دلار پرداختم . غذا 21.80 بود ، هزینه ی سفارش به علاوه ی حداقل تفاوت 7.20 دلار .
زمان : 25 دقیقه
چیزی که فکر میکردیم : این برنامه چیز پر زرق و برقی نداشت اما menulog پیام مفیدی فرستاد تا من بدانم که سفارش تایید شده است ،  همینطور زمان سفارش خیلی موثر بود ، حداقل 20 دقیقه کم شده بود . ما کراکر های میگو همراه با سفارش گرفتیم ، همینطور اعتبار . در حالیکه دامپلینگ ها عالی نبودند ، ولی در یک بسته ی محافظ گرما آمدند و گرم و خوشمزه با سس مایع بودند .


3.suppertime
برنامه : ios رایگان و برنامه های اندروید
شهر ها: ملبورن و سیدنی
رستوران :lynn shanghai cuisine
فاصله تا دفتر کار : 1 کیلومتر
حداقل سفارش : 25 دلار
سفارش : suppertime به من این امکان را نداد تا دامپلینگ های گیاهخواری بخارپز شده ی مورد نظرم را سفارش دهم ، چون حداقل سفارش 25 دلار داشت . من پنکیک بهاری پیازی و گوشت خوک آبپز شده و دامپلینگ پیازی را سفارش دادم تا به حد نصاب برسد .
قیمت : دامپلینگ ها 7.80 دلار شدند اما من 30.40 دلار پرداختم تا سفارشم را بگیرم . قیمت کل برای غذا 25.40 بود ، به علاوه ی 5 دلار پول رساندن .
زمان:33 دقیقه
چیزی که فکر میکردیم :کار با  برنامه suppertime آسان بود و عکس های بزرگ از حمل و نقل رستوران هم وجود داشتند . که ادعا میشود از فروشنده های برگزیده انتخاب میشوند  که این به خصوص جذاب بود . همچنین سیستم  قدم به قدم پیگیری سفارش خوبی داشت . متاسفانه در حالیکه دامپلینگ ها گرم و خوشمزه بودند ، ولی سس نداشتند . خیلی بد بود . ظاهرا بسته بندی غذا مربوط به رستوران است اما وقتی شما یک مبلغی را برای سفارش میپردازید ، suppertime باید حداقل به همکارانش بگوید که چاشنی اضافه کنند . لطفا


4. eat now
برنامه : رایگان برای ios و اندروید
شهرها : آدلاید ، بریزبن ، کنبرا، جیلانگ ، گلد کست ، هوبارت ، ملبورن ، نیوکستل ، پرث ، سیدنی و ولونگانگ
رستوران : northern chinese cuisine
فاصله تا دفتر : 2.6 کیلومتر
حداقل سفارش : 30 دلار ولی در هر رستوران متفاوت است .
سفارش : برای جبران حداقل سفارش ، من سبزیجات بخار پز شده و دامپلینگ های میگویی ، و داملپینگ های تره فرنگی و تخم مرغ سرخ شده ، کلوچه ی گوشت خوک بخار پز شده و sung chio bao سفارش دادم .
قیمت : دامپلینگ ها 9.80 دلار بودند ولی من 34.20 بدون هزینه ی رساندن پرداختم .
زمان : 1 ساعت و 1 دقیقه
چیزی که ما فکر میکردیم : غذا خوب بود ، فقط کمی چرب بود . و بگذارید اضافه کنم که سونگ چوی باو غذای ایده آلی برای خوردن بر روی میز نیست . من یک مشکل کوچک در استفاده از برنامه داشتم - سفارش با کارت اعتباری شرکت راه نمی افتد ( آیا این مطلب برای  یک هفته غذای رایگان است ؟ نظری ندارم ) . با زنگ زدن به eat now ،رابط مشتری گفت که پلتفرم با تراکنش های مربوط به پلتفرم پرداخت مشکل دارد ، eWay . که با یک کارت دیگر راه افتاد . سفارش نسبت به 4 برنامه دیگر بیشتری زمان را برای رسیدن گرفت که گرچه این ممکن است تقصیر رستوران بوده باشد .
5.deliveryHero
برنامه : رایگان برای ios و اندروید
شهر ها : سیدنی ، ملبورن ، بریزبن ، پرث ، آدلاید ، گلد کست ، سانشاین کست ، نیوکستل ، کنبرا ، هوبارت
رستوران :iWok
فاصله تا دفتر : 1.1. کیلومتر
حداقل سفارش : 30 دلار ولی در هر رستوران فرق میکند .
سفارش : برای رسیدن به حد نصاب 30 دلار ، من کلوچه ی گوشت خوک ، رول های بهاری سبزیجات، برنج سرخ شده و دامپلینگ ای گوشت خوک بخار پز شده سفارش دادم
قیمت : دامپلینگ های 5.5. بودند ولی من 36.95 دلار پرداختم ، غذا 29.80 دلار بود ،تفاوت حداقل سفارش 20 سنت ، و هزینه ی ثابت 6.95
زمان : هرگز نرسید
چیزی که فکر میکردیم : متاسفانه من هیچ دامپلینگی از این برنامه دریافت نکردم . سفارش به طور وظیفه شناسانه ای در 1.30 بعد از ظهر صورت گرفت اما بعد از 10 دقیقه کارمند deliveryhero زنگ زد و گفت که رستوران هیچ راننده ی آماده ای برای رساندن نداشت . کسی میتوانست قدم بزند و سفارش را بردارد ، اما این ناهار رومیزی ناراحت کننده ای است اگر نور روز به پوستتان بخورد . پس تصمیم گرفتم منصرف شوم . این برنامه احتمالا نشان میدهد که اگر رستوران قادر به رساندن غذا نیست ، بنابراین deliverhero متاسفانه بازنده میشود . من حتی خودم را قانع کردم که آخر هفته از iwok سفارش دهم و باقی مانده ی چیزی که میخواستم را بگیرم .
قضاوت :
تاج به deliveroo میرسد ، گرچه suppertime میتوانست برنده ی احتمالی باشد اگر فقط کمی سس مایع می آورد و اگر menulog کمی زمان رساندن سفارشش را کم میکرد هم امتیاز می آورد . همه ی برنامه ها حداقل  سفارش  های متفاوتی داشتند ، اما من هزینه ی ثایت 4 دلاری deliveroo را تحسین میکنم . اگر کمتر از این مقدار سفارش میدادید ،  مجبور نیستید به زور مقدار زیادی غذا برای تفاوت سفارش دهید . این اپیلیکیشن هوشمندانه و تمیز همچنین برای جستجو جالب است و استفاده از آن آسان است اما احساس بدی دارم که پلتفرمی را معرفی میکنم که تنها در دو شهر استرالیا عمل میکند ، امیدواریم که به زودی توسعه پیدا کند .
همچنین پیامی به همه ی این سرویس ها : چرا انقدر گرانید ؟ با حداقل سفارش 25 دلار به علاوه ی هزینه ی رساندن ، هزینه ی غذا همیشه احتمالا 30 دلار میشود . از طرفی دیگر کمربند های ما برندگان اصلی اند . بعد از چندین کوفته ی سرخ شده ، بخار پز شده  و آب پز شده ، باید بگوییم که روزهای دامپلینگی ما تمام شده اند . ( حداقل برای یک ماه )

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فایل‌های موجود در گوشی خود را فارغ از فرمت و محتوا مخفی کنید