اپلیکیشن
رضا رزمی۱۷:۶ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۸ شهريور

فایل‌های موجود در گوشی شما، اطلاعات شخصی‌تان است و این حق شما است که آ‌ن‌ها را از دسترسی افراد غریبه دور نگه دارید و یا تمایل به اشتراک‌گذاری آن‌ها با دوستان، همکاران و یا حتی خانواده خود نداشته باشید.
اپلیکیشن‌های زیادی هستند که امکان مخفی کردن فایل‌های گوشی شما را دارند، اما این اپلیکیشن‌ها صرفا بعضی از فایل‌ها را می‌توانند مخفی کنند، مثلا فقط عکس‌ها و ویدیوها و یا فقط پیامک‌ها را، ولی "Hide Secrets" اپلیکیشن فوق‌العاده‌ای است که امکان مخفی‌سازی کلیه فایل‌های گوشی‌ را فارغ از محتوا و فرمت به شما می‌دهد. این اپلیکیشن محدودیت مخفی‌سازی فایل‌ها را از بین برده است و این قابلیت‌ است که "Hide Secrets" را از سایر اپلیکیشن‌های مخفی‌سازی متمایز کرده است.


اپلیکیشن "Hide Secrets"  ویژگی‌ جالب دیگری هم دارد، این‌که از حالت "Fake Crash" پشتیبانی می‌کند. این حالت برای زمانی است که گوشی شما به‌دست افراد غریبه می‌افتد و زمانی که آن‌ها قصد دارند اپلیکیشن‌های قفل‌شده را اجرا کنند، برای‌شان پیام خطایی با محتویات مربوط به خرابی فایل اجرایی مورد نظر نمایش داده می‌شود، و آ‌‌ن‌ها دیگر حتی به مخفی‌سازی و قفل‌گذاری شما بر روی اپلیکیشن مربوطه  شک نمی‌کنند.
این اپلیکیشن از روش‌های قفل‌گذاری به صورت رمز‌عبور (عددی و حروفی) و پترن‌ پشتیبانی می‌کند. 
ما استفاده از این اپلیکیشن را برای مخفی‌سازی عکس‌ها، ویدیوها، فایل‌های پی‌دی‌اف، شماره تماس‌ها، پیامک‌ها، فایل‌های زیپ، اپلیکیشن‌ها  و غیره در گوشی اندروید به شما پیشنهاد می‌کنیم، چرا که شما را در استفاده از سایر اپلیکیشن‌های قفل‌گذاری و مخفی‌سازی بی‌نیاز می‌کند.

این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید طراحی شده است، و دانلود آن در گوگل‌پلی رایگان است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با کاربران اپلیکیشن‌های گوشی خود در اپلیکیشن AppChat گفتگو کنید