اپلیکیشن
رضا رزمی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۰ شهريور

"AppChat"، اپلیکیشن کاربردی و جالبی است که این امکان را به شما می‌دهد تا با کاربران اپلیکیشن‌های نصب شده در گوشی خود گفتگو کنید.


این اپلیکیشن بعد از اینکه آن را دانلود و نصب کردید، شروع به بررسی اپلیکیشن‌های نصب شده روی گوشی شما می‌کند، و سپس لیستی از آن را برای شما فراهم می‌کند که شما با انتخاب هریک از اپلیکیشن‌های این لیست، بدون ثبت‌نام، وارد یک گروه جهت گفتگو با سایر کاربران این اپلیکیشن می‌شوید.
شما به‌سادگی در هر گروه که متعلق به اپلیکیشن خاصی است، امکان چت کردن با اعضای گروه و بحث در مورد اپلیکیشن مربوط را دارید. در این گروه‌ها شما امکان بحث و بررسی در مورد اپلیکیشن، پرسیدن سوالات و مشکلات خود، و اشتراک‌گذاری ترفند‌های مربوط به آن اپلیکیشن را با هم دارید.
این اپلیکیشن قابلیت‌های زیادی را در هنگام چت کردن، همچون لایک کردن و منشن کردن در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید مشاهده کنید چه کسانی آنلاین هستند، تاکنون چند نفر وارد این گروه شده‌اند و مطالب ارسال کرده‌اند.
این اپلیکیشن در حال حاضر نسخه آزمایشی (بتا) است، و قطعا با استقبال گسترده‌ای که از آن شده است، به‌زودی باید منتظر نسخه نهایی با قابلیت‌های بیشتری باشیم. این اپلیکیشن برای سیستم‌عامل اندروید طراحی شده و در حال حاضر در گوگل‌پلی امکان دانلود رایگان آن موجود است.
پشنهاد می‌کنیم که از این اپلیکیشن استفاده کنید و تجربیات خود را برای ما به اشتراک بگذارید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

معرفی اپلیکیشنی که ۲۴ زبان زنده دنیا را آموزش می‌دهد