پوشیدنی
الناز فرجی۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱ خرداد

اختراع اخیر یک رابط مفهومی ساعت هوشمند سامسونگ است که پشت دست کاربر را به یک صفحه نمایش لمسی تبدیل می کند. در حالیکه این اختراع سامسونگ ثبت شده است اما هنوز محصول نهایی که کاربر از آن استفاده می کند به نمایش در نیامده است.
ورودی ساعت های هوشمند امروزه به اندازه کافی ساده است (که معمولا ترکیبی از صفحه نمایش لمسی و دکمه ها و یا صفحه می باشد) اما تولید کنندگان مصمم هستند که معنای جدیدی به این دستگاه های کوچک تر بدهند و قادر به انجام و نمایش وظایف عمیق تر و پیچیده تری باشند.
این اختراع جدید سامسونگ اوایل این ماه در دفتر ثبت اختراعات (USPTO)  ایالت متحده به ثبت رسید. جزئیات این ساعت هوشمند که قادر به نمایش یک صفحه نمایش در پشت دست کاربر باشد کمی بلند پروازانه به نظر می رسد. ما فناوری های مشابه کوچک تری در گذشته دیده ایم، اما هرگز چنین فناوری که به صورت یکپارچه باشد را ندیده ایم.
این دستگاه مفهومی قادر به اسکن پشت دست کاربر و شناسایی منطقه نمایش، قبل از طرح ریزی پانل های مختلف تعاملی بر روی آن می باشد. در درجه اول ممکن است که صفحه نمایش اضافی به صورت جداگانه از صفحه کلید مورد استفاده قرار بگیرد.
قسمت لمسی نیز می تواند به عنوان یک بوم بزرگتر در هنگام تشخیص دست خط مورد استفاده قرار بگیرد و برنامه های خاص دکمه های اضافی را بر روی پشت انگشت های کاربر قرار بدهند. تاکنون سامسونگ فقط حق ثبت این اختراع را ثبت کرده و شواهدی مبنی بر اینکه در حال ساخت چنین دستگاهی می باشد تا در آینده نزدیک آن را ارائه دهد در دست نیست. آنچه که مسلم است افزایش تمرکز سامسونگ و دیگر شرکت های بزرگ فناوری بر روی ابزارهای پوشیدنی را نشان می دهد.

برچسب هاSamsung
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بخش سازنده ی موبایل در سامسونگ، به عنوان بالاترین کسب کننده ی درآمد در این شرکت محسوب می شود