تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۲ مهر

به گزارش تصویری از شبکه خبری نیوز فایو، گوشی گلکسی S7 edge سبب ایجاد حریق در یک خانه مسکونی در پینسویل، اوهایو شده است. این گوشی در طول فرایند شارژ دچار حریق شده است. چند ده مورد از آتش سوزی محصول این کمپانی در جهان گزارش شده است. همین امر نیز سبب خروج محصول سامسونگ Galaxy Note 7 این کمپانی به دلیل مشکلات احتمالی روند شارژ شده است. اما این بار دلیل آتش سوزی پرچمدار دیگری از این کمپانی است.
صاحب این گوشی دانیل باتیلر می گوید این گوشی را تنها دو ماه است که خریداری کرده و همیشه برای شارژ آن از شارژر اوریجینال آن استفاده کرده است. وی اضافه کرد گوشی از همان ابتدا هم موقع شارژ بسیار گرم می شد تا اینکه پس از دو ماه در هنگام شارژ در کنار تخت وی دچار آتش سوزی شد.
باتیلر این موضوع را به سامسونگ گزارش داده است و تصاویر احتراق و گوشی را برای نمایندگی این کمپانی ارسال کرده است. در این تصاویر احتراق گوشی کاملا مشخص است اما سامسونگ پس از مدتی گوشی وی را به او عودت داده است.
گوشی منفجر شده برای انجام بررسی های بیشتر به شرکت بیمه منتقل شده است . فرد قربانی انتظار دارد که از سامسونگ توضیحات قابل قبولی را دریافت نماید. رئیس آتش نشانی پینسویل، اوهایو نیز به صاحب دستگاه هشدار داد تا در زمان شارژ مراقب باشند و حتی‌الامکان آن را از وسایل قابل حریق مخصوصا کنار تخت خواب دور نگاه دارند. زیرا آتش سوزی عواقب بسیار جدی خواهد داشت.
حال کمپانی سامسونگ اعلام کرده است، ایمنی این خانم هدف اصلی اوست و تمام تلاش خود را برای بررسی و جبران خسارت وی خواهد کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه