ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۵ مهر

مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه فرهنگ استفاده از خدمات پستی در کشور صورت نگرفته است، گفت: ساماندهی بخش بار درون شهری و برون‌شهری یکی از اولویت‌های شرکت ملی پست است که می‌تواند از عملکرد جزیره‌ای محصولات در کل کشور جلوگیری کند.
رمضانعلی سبحانی فر مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران با بیان این که تغییر و تحول در شرکت ملی پست با راه‌اندازی قطارهای پستی در دستورکار قرار دارد، گفت:‌ از چند هفته گذشته فاز اول راه اندازی قطارهای پستی را آغاز کرده‌ایم تا بتوانیم محصولات پستی را با استفاده از خطوط ریلی که باعث صرفه اقتصادی می‌شود، انجام دهیم.
وی افزود: ارتقاء شبکه مجازی و ساماندهی بخش بار درون‌شهری و برون‌شهری یکی از اولویت‌های شرکت ملی پست است که می‌تواند امنیت مرسولات را تضمین کند. البته باید بگویم این طرح به عنوان طرح ساماندهی و نظارت بوده و هیچ گونه دخالت در مرسولات پستی نیست.
سبحانی فر تصریح کرد: شرکت ملی پست در صدد راه اندازی سرویس ویژه برای مرسولات پستی است که اکنون در حال بررسی این تحول هستیم. درواقع قصد داریم بسیاری از مرسولات پستی را برای نقاط کشور در عرض ۲۴ ساعت از طریق پروازهای پستی در قالب ایرلاین یا اجاره‌ای و حتی چارتری انجام دهیم.
مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در پایان گفت: امروز باید برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه مردم به شرکت ملی پست اعتماد کنند و این شرکت را به عنوان امانت‌دار بشناسند. از طرفی باید بگویم دستگاه‌های اجرایی نیز می‌توانند برای خدمت‌رسانی و رضایت مردم و همچنین جلوگیری از فساد اداری از خدمات پستی استفاده بیشتری کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه