گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۲ ارديبهشت

اوایل این هقته گزارش شد Apple در حال برنامه‌ریزی برای توسعه‌ی دیتاسنتر Reno است. شورای شهر Reno امروز رسما پیشنهاد Apple برای توسعه‌ی یک میلیارد دلاری این دیتاسنتر را تصویب کرد. این شرکت قصد دارد در مجموع یک میلیارد دلار صرف توسعه‌ی دیتاسنتر Reno کند و درحالی که تمرکز اصلی آن‌ها بر روی توسعه‌ی این مرکز است، همچنین به دنبال سرمایه‌گذاری برای انبار حمل و دریافت است.
Apple حدود 5 میلیون دلار برای ساخت انبار هزینه خواهد کرد که این موضوع نرخ مالیات فروش بر تجهیزات شرکت را تا ۰/۵ درصد کاهش می‌دهد. علاوه بر این، در حالی که شرکت معمولا هیچ نوع علامت یا نشانه‌ای برای ساختمان‌های فوق‌العاده امنیتی خود نظیر دیتاسنترها ندارد، این بار به خاطر خشنودی شورای شهر از برندگذاری استفاده می‌کند.
مجله ی Reno Gazette به نقل از Mike Foulkes گفت: سرمایه‌گذاری یک میلیارد دلاری Apple صدها شغل در حین ساخت و ساز و پس از بهر‌ه‌برداری ایجاد می‌کند. این دیتاسنتر که تحت عنوان Project Mills است شامل 14 ساختمان با مساحتی بیش از 41200 فوت مربع است. این مرکز مسئولیت اداره‌ی خدمات رایانش ابری Apple نظیر iCloud، iTunes و App Store را بر عهده خواهد داشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه