تکنولوژی
سارا محمد علیئی۶:۳۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۳۰ ارديبهشت

این دستگاه قادر به عکس برداری از تصاویر و پلان های مورد نظر صاحبش خواهد بود. بر اساس گزارشی از ایتارتاس شرکت ژاپنی سونی تصمیم به تولید نسل جدیدی از دوربین های هوشمند گرفته که می تواند صاحب خود را به یک عکاس حرفه ای تبدیل کند. همانطور که از دفتر مرکزی این شرکت اعلام شده شرکتی آمریکایی Cogitai 20 درصد از سرمایه این کار را برعهده گرفته است.


این شرکت کار خود را بر روی ایجاد نسل جدیدی از محصولات متمرکز کرده است. احتمال میرود تا  سال آینده نسل اول این دوربین ها روانه بازار شود. این دوربین ها با ثبت عادات و رفتار و علاقه مندی های صاحب خود، اورا در گرفتن عکسی حرفه ای و هنرمندانه یاری خواهد داد. سونی چند وقتی است بر روی سیستم های هوشمند فعالییت می کند در گذشته نیز این کمپانی،ربات هوشمندی به شکل سگ به نام AIBO ساخته بود که تولید آن در سال 2006 متوقف شد اما تحقیقات این کمپانی جهت توسعه ابزار های هوشمند به منظور کاهش هزینه ها در حال بررسی است و صد دارد در آینده ای نزدیک با بکار گیری دانش و فناوری های روز محصولات ارزشمندی را تولید کند.

برچسب هاAIBOCameraSony
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا می خواهید بهترین تصاویر را با اکشن کم سونی ضبط کنید؟ فیلم جدید سونی به شما نشان خواهد داد که چگونه می توانید چنین کاری انجام دهید