تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ شهريور

دوربین جدید X-A3 از کیفیت 24.2 مگاپیکسل و صفحه نمایش بهتری برخوردار است.
فوجی فیلم به عرضه ی X-A3 پرداخته است، یک دوربین بدون آینه ی ارزان قیمت که کاربران معمولی را هدف قرار داده است، به خصوص افرادی که می خواهند سلفی های بی نظر از خود بگیرند. این مدل پیشرفت هایی در مقایسه با مدل قبلی خود یعنی X-A2 داشته است. حسگر آن حالا از کیفیت 24.2 مگاپیکسل برخوردار است، که یک پیشرفت بسیار عالی در مقایسه با کیفیت 16.3 مگاپیکسلی مدل قبلی آن محسوب می شود. اگرچه، همانند گذشته، این دستگاه از حسگر معمولی CMOS استفاده می کند و نه از مدل X-Trans (که از وضوح تصویر بسیار بالاتری برخوردار است) و در مدل های فوجی فیلم X-Pro2, X-T10 و سایر مدل های گران قیمت تر استفاده شده است.


فوجی فیلم به اضافه کردن یک صفحه نمایش جدید به مدل X-A2 پرداخته است، و آن را برای گرفتن سلفی و با توجه به قیمت مناسب آن در بازار هدف قابل استفاده تر کرده است. صفحه نمایش X-A3 حالا می تواند تا 5 درجه بیشتر از مدل قبلی خود یعنی تا 180 درجه بچرخد، که با تشکر از مکانیسم جدید آن این اتفاق قابل رخ دادن است.  این شرکت همچنین به اضافه کردن یک ویژگی تشخیص لبخند و بهبود ویژگی تشخیص رنگ پوست پرداخته است که می تواند به عنوان یکی دیگر از دلایل علاقه ی افراد به این دوربین باشد.
همچنین گفته شده است، این دوربین در بخش تنظیمات خود از نقایص بسیاری برخوردار نیست و به شکل بسیار مطلوبی با سایر مدل های بدون آینه در دسته بندی قیمت ها مقایسه می شود. این دوربین از ویژگی فوکوس اتوماتیک 77-point ، بدنه ی بسیار زیبا (که رنگ قهوه ای در آن بسیار زیبا به نظر می رسد)، ویدیوی 1080p, 60fps و یک حسگر APS-C طراحی شده ی جدید که به شکل قابل توجهی بزرگتر از تمام دوربین های میکروی چهار سوم است، برخوردار می باشد. X-A3 در ماه اکتبر به بازار می آید و از قیمت 600 دلار برخوردار است و همچنین دارای کیت لنز 16-50mm f/3.5-5.6 OIS II می باشد.
فوجی فیلم همچنین از یک لنز جدید پرده برداری کرده است، XF 23mm f2 WR با تمام مدل های فوجی فیلم X سازگاری دارد. در حالی که اکنون به اندازه ی مدل 23mm f/1.4 این شرکت از قابلیت نور پایین برخوردار است، ضدآب بوده ، جمع و جورتر است و از قدرت فوکوس کردن سریع تری نیز برخوردار است. این محصول در ماه سپتامبر با قیمت 449 دلار عرضه می شود.

برچسب هاFujifilm
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فوجی فیلم دوربینX-T1 مجهز به تکنولوژی مادون قرمز را معرفی کرد