تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور

Microsoft امروز سرویس Outlook.com خود را با ۳ بهبود در قسمت اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی کرد. در این صورت وب‌سرویس Outlook دارای پشتیبانی از فایل‌های Google Drive، اشتراک‌گذاری عکس‌های Facebook و یک بهبودسازی که پیدا کردن فایل پیوست‌شده به ایمیل را هموارتر می‌کند.
اگرچه اپلیکیشن Android و iOS این سرویس، قابلیت دسترسی به فایل‌های Google Drive را پیشتر دارا بوده است، اما این قابلیت بر روی وب‌سرویس آن تاکنون قرار نداشته است.
قابلیت دسترسی به فایل‌های Google Drive به این معنی است که هنگام پیوست کردن فایلی بر روی ایمیل‌تان، به راحتی می‌توانید با وارد کردن نام‌کاربری و رمز حساب کاربری Googleتان،فایل‌های Google Drive را در آن پیوست کنید. در گذشته برای باز کردن فایل‌های Google Drive در این سرویس نیز، می‌بایست Tab جدید باز می‌شد، اما از هم‌اکنون امکان نمایش و ویرایش آن در داخل وب‌سرویس Outlook مهیا شده است.

اگر حساب کاربری Facebookتان را هم به این سرویس متصل کنید، می‌توانید به راحتی از عکس‌های موجود در Facebook در ایمیل خود بهره ببرید. جالب آنکه از طریق Outlook، علاوه بر عکس‌های خودتان، عکس‌هایی که روی آن Tag شده‌اید نیز در دسترس است. نکته‌ی مثبت این به‌روزرسانی آن است که اگر اعضای خانواده‌ای دارید که همچنان از Facebook استفاده نمی‌کند، به راحتی با پیوست عکس‌های Facebook و فرستادن ایمیل، می‌توانید او را از آخرین خبرهای خانوادگی مطلع سازید!

و در آخر هم باید بگوییم که پیدا کردن فایلی با پسوند مشخص در یک ایمیل، بسیار راحت شده است.

برچسب هاOutlook
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مایکروسافت در نهایت Sunrise را از میان برداشته و ویژگی های بیشتری را برای Outlook عرضه کرده است