نرم افزار
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور

این غول نرم افزاری امروز به صورت رسمی به کار اپلیکیشن تقویم محبوب، پایان داد.
اکنون زمان آن رسیده است تا کار خود را با Sunrise تمام کنیم، یک اپلیکیشن تقویم که مایکروسافت از ماه می، از میان برداشتن آن را در نظر داشت. این اپلیکیشن از امروز، به روزرسانی و ایجاد تغییرات در تقویم را متوقف خواهد کرد، و کاربران را فردا از حساب خود خارج می کند، تیم Sunrise امروز صبح به اعلام این خبر پرداخته است. Sunrise در اصل قرار بود تا در 31 ماه آگوست کنار گذاشته شود ، اما مایکروسافت تصمیم گرفت تا این کار را برای چندین هفته به تعویق بیاندازد تا بتواند ویژگی های sunrise بیشتری را برای اپلیکیشن موبایل outlook خود فراهم کند. در نهایت مایکروسافت به قول خود عمل کرد.


Outlook در آیفون و اندروید، از آیکون های مربوط به رویدادها از امروز پشتیبانی می کند، که این مسئله انداختن یک نگاه اجمالی به نوع قرار ملاقات هایی که شما تنظیم کرده اید را آسان تر می کند. به عنوان یک جایزه برای کاربران Sunrise ، مایکروسافت به اضافه کردن آیکون های رویداد بیشتری به این اپلیکیشن نسبت به گذشته پرداخته است. شما همچنین به "تقویم های جالب" Sunrise دسترسی دارید، که به شما اجازه می دهد تا از حق عضویت در تعداد بسیاری از تقویم های به اشتراک گذاشته شده برای مواردی مانند رویدادهای ورزشی برخوردار شوید. این به معنای داشتن قابلیت به منظور ایجاد ارتباط با تقویم های سایر اپلیکیشن ها نیز می باشد، که در ماه آپریل اضافه شده است.
به علاوه، تاریخ قرار ملاقات های sunrise و انتخاب زمان توانسته است راه خود را به outlook نیز باز کند. اگرچه در حال حاضر تنها در iOS وجود دارد (در نهایت به اندروید نیز خواهد رسید). آخرین ویژگی شاید زیاد هیجان انگیز به نظر نرسد، اما ما همیشه آن را در مقایسه با سایر اپلیکیشن های تقویم جالب تر یافته ایم. در میان سایر به روزرسانی ها، اپلیکیشن Outlook به زودی از نقشه های جاساز شده برخوردار خواهد بود تا بتواند به نمایش موقعیت مکانی ملاقات های شما و ویرایش ملاقات های تکراری بپردازد و همچنین از توانایی تنظیم قرار ملاقات برای اسکایپ جهت ملاقات های کاری نیز برخوردار است.
تیم Sunrise به شدت برای طراحی مجدد اپلیکیشن Outlook در سال گذشته مسئولیت داشت و مایکروسافت در مورد اعلام کردن این مطلب خجالت زده نبوده است که آن ها تا چه اندازه می خواهند به یکپارچه کردن بهترین ویژگی های Sunrise بپردازند. به عنوان شخصی که سالها به Sunrise وابسته بوده است، از رفتن آن ناراحت هستم. اما حداقل توانسته است یک خانه ی جدید در درون یکی از بهترین اپلیکیشن های ایمیل در بازار پیدا کند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

روش نصب پیشنمایش فنی ویندوز 10