گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۲ مهر

سرویس میکروبلاگینگ توییتر به رغم آنکه هنوز یکی از بهترین شبکه ها از نوع خود است، اما محبوبیت خود را از دست داده است. به گفته کارشناسان اینترنت و شبکه های اجتماعی، متوسط تعداد کاربران ثبت نام شده در این سایت کاهش یافته است.
گفتنی است که در سال 2007 سرویس میکروبلاگینگ توییتر در میان موفق ترین شبکه ها در جهان قرار گرفت. سپس کاربران       می توانستند در این شبکه به راحتی ارتباطات خود را انجام دهند. آنها می توانستند ایده ها، اخبار و احساسات خود را با مردم به اشتراک بگذارند.
علاوه بر این، محبوبیت این سایت هنگامی دو چندان شد که هنرمندان مشهور از خدمات این سایت برای ارتباط با هواداران خود استفاده کردند. مردم به راحتی می توانستند در جریان اتفاقات روزمره بازیگران و ورزشکاران مشهور باشند و نظرات خود را بدون هیچ واسطه ای به آنان منتقل کنند. تمام این ویزگی ها توئیتر را به یک شبکه محبوب تبدیل کرد.
سرویس میکروبلاگینگ توییتر در سال 2006 رونمایی شد و و از آن زمان ده سال می گذرد. کارشناسان می گویند وجود سایت های مشابه نمی تواند از روند محبوبیت این سایت بکاهد.
کارشناسان می گویند یکی از اشتباهات مدیر این شبکه این بوده است که گزینه like را برای نظر دادن کاربران به میکروبلاگ ها افزوده است و این خود دلیل عدم به اشتراک گذاری کاربران برای ایده هایشان است زیرا با دریافت بار منفی دیگر تمایلی به ارائه مطالب خود ندارند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه