کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۴ دي

گوشی های هوشمند می توانند به یکی از محصولات محبوب در بازار تکنولوژی تبدیل شوند. مدیر کمپانی کره ای Konon Industries کانگ جئونگ سوک در مصاحبه  ای عنوان کرد گوشی های هوشمند قابل انعطاف تا سال 2019 بیش از 20 درصد سهم بازار را به خود اختصاص خواهند داد.
Kolon Group یکی از معدود کمپانی هایی است که در زمینه پلیمر های پیشرفته برای تولید دستگاه های تاشو در حال فعالیت است. از جمله این فعالیت ها تولید شیشه های قابل انعطاف برای ساخت گجت های هوشمند می باشد. در حال حاضر این شرکت تمامی محصولات مورد نیاز دو کمپانی معروف Samsung و LG را تامین می کند، اما در مقابل نمایندگان این دو کمپانی، در برابر اعلام نام تامین کنندگان خود سکوت کرده اند و در نتیجه Kolon Group در صنعت ناشناخته مانده است.
مدیر کمپانی Kolon Group افزود، برنامه ریزی ها به گونه ای است که این گجت های هوشمند ابتدا در بازار کره جنوبی به فروش برسند. وی در این میان نام سه تولید کننده از 5 تولید کننده محصولات تاشو را اعلام کرده است.
البته در حال حاضر می دانیم که کمپانی های بزرگی همچون Samsung ،LG ،Xiaomi ،Sony و Apple، تکنولوژی صفحه نمایش های OLED را کنار گذاشته و قصد دارند تا از تکنولوژی های به روز در محصولات خود استفاده کنند. تکنولوژی جدید به آنها اجازه خواهد داد تا محصولات خود را با ویژگی های قابل انعطاف به بازار عرضه کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه