ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۵ دي

سومین IT weekend دانشگاه صنعتی شریف با هدف معرفی و شناساندن ایده‌های بکر و خلاق جهت ایجاد کسب و کار‌های نوین و ایجاد اشتغال، ۲۵ دی‌ماه برگزار خواهد شد.
سومین جشنواره ی فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف ITweekend 3 با همکاری پژوهشکده ی فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته ی دانشگاه صنعتی شریف، آزمایشگاه یادگیری فناوری اطلاعات دانشگاه (لایتک)، سازمان فناوری اطلاعات ایران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات و با تمرکز بر ایجاد کسب‌وکارهای نوین در حوزه ی فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد.
این رویداد با نگاه تخصصی به مسائل روز دنیای فناوری اطلاعات برگزار خواهد شد. در این رویداد، افراد سرشناس و برجسته در حوزه ی فناوری اطلاعات تجربیات خود را در قالب سخنرانی‌های کوتاه با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند.
دو دوره ی پیشین این رویداد با حضور پرشور علاقه‌مندان به مباحث روز دنیای فناوری اطلاعات و سخنرانان برجسته‌ی این حوزه در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.
از اهداف اصلی این رویداد می‌توان به ایجاد محیطی برای گردهمایی، گفتگو و هم‌افزایی نوآوران، نخبگان، صاحبان ایده و علاقه‌مندان به رویکرد‌ها و نگرش‌های نو در سطحی فراتر از مرز‌های جغرافیایی و همچنین شناسایی آن‌ها برای سرمایه‌گذاری مادی و حتی معنوی توسط حوزه‌های مختلف جهت پیشبرد اهداف کشور اشاره کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه