موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي

به گزارش منبع خبری ژاپنی  MacOtakara، اطلاعات جدیدی در مورد گوشی iPhone 2017 به فضای مجازی درز کرده است. این منبع اشاره می کند که نسل جدید گوشی های هوشمند کمپانی در دو اندازه‌ی 4,7 و 5,5 اینچی ارائه خواهد شد.
این منبع با توجه به اطلاعات فروشنده تایوانی افزود، iPhone 7s و  7s Plusبا صفحه نمایش LCD و نسخه 5 اینچی با روشنایی بیشتر و صفحه نمایش  OLED و قیمت مقرون به صرفه ارائه خواهد شد.  دو گوشی اول دارای بدنه آلمینیومی و گوشی سوم بدنه شیشه ای دارد.
پنل شیشه ای عقب در گوشی های Apple توسط کمپانی چینی Biel Crystal Manufactory  و  Lens Technology تولید می شود. iPhone 8 مجهز به شارژ بی سیم و شیشه ای محافظ است که بر خلاف پوشش فلزی تداخل رادیویی ایجاد نمی کند. همچنین iPhone 8 دارای دوربینی با قابلیت ثبت تصاویر سه بعدی است. البته گفته می شود قرار است برخلاف دو گوشی iPhone 7  و 7 Plus که لنز ها بصورت افقی قرار گرفته اند در گوشی  iPhone 8 لنز ها به صورت عمودی طراحی شوند.
پیش از این در رسانه ها منتشر شده بود صفحه نمایش پرچمدار جدید Apple از لبه تا لبه طراحی شود و اسکنر اثر انگشت از دکمه اصلی، به زیر صفحه نمایش منتقل گردد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه