گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۳ آذر

همانطور که می‌دانید شتاب‌دهنده‌ها شرکت‌هایی هستند که برای رشد ایده‌های جدید و درآمدزا، سرمایه‌گذاری می‌کنند. آنها به صاحبان ایده‌ها و استارتاپ‌ها کمک می‌کنند تا بتوانند تعریفی صحیح و نمونه اولیه مناسبی از کالا و یا خدماتی که قصد نوآوری در آن صنعت را دارند، ارائه دهند.
امروز Amazon با اعلام برنامه‌‌ی جدید توسعه‌ی استارتاپ‌های هوش مصنوعی محاوره‌ای، به جمع شرکت‌های بزرگ فناوری پیوست. این اولین تاخت و تاز شرکت مذکور در دنیای برنامه‌های شتاب‌دهنده می‌باشد. این در حالی است که Amazon تاکنون در این حوزه ۱۰۰ میلیون دلار از صندوق بودجه‌ی Alexa در ۲۲ شرکت سرمایه‌گذاری کرده است.
اخیرا Amazon به منظور پیشبرد هوش مصنوعی محاوره‌ای، Alexa Prize  را برای آماده‌سازی دانشجویان در ساخت ربات‌هایی که می‌توانند ارتباط مکالمه‌ای برقرار کنند، ایجاد کرده است.
به نظر می‌رسد استراتژی شتاب‌دهنده‌ی Amazon  نسبتا رو به پایان باشد، چراکه شرکت مذکور اولین شتاب‌دهنده‌ی خود را با مشارکت بالقوه‌ی Techstars برای پشتیبانی از حوزه‌ی هوش مصنوعی محاوره‌ای در برنامه‌ا‌ی ۱۳ هفته‌ای آغاز می‌کند. در ابتدای برنامه، این دو شرکت سرمایه‌گذاری اولیه‌ی ۲۰۰۰۰ دلاری خود را با شرکای منتخب دانشگاه واشنگتن انجام خواهند داد و سپس بنیان‌گذاران در معرض آموزش مربیان  هر دو گروه قرار خواهند گرفت.
در ماه اکتبر، نسخه‌ی نمایشی شتابدهنده‌ها برای سرمایه‌گذاران جهت بررسی عرضه‌ی شرکت و تعامل با بنیانگذاران، ارائه خواهد شد.

برچسب هاAccelaratorAmazon
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نتایج مالی ناامید کننده‌ در۳ ماهه‌ی سوم برای Amazon