کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۵ دي

اگر شما تا به حال سعی کرده‌اید خدمات Uber را در شب سال نو داشته باشید، غیر ممکن است یک راننده وجود داشته باشد و احتمالا برایتان هزینه بر خواهد بود. اما امسال کمی متفاوت است، چراکه عمدتا Uber هزینه کل سفر شما را نشان می‌دهد. به عبارت دیگر، قرار نیست در شب سال نو برای مسافتی کوتاه هزینه ای بیش از ۱۰۰ دلار پرداخت نمایید.
به طور معمول شب سال نو، شلوغ‌ترین شب سال برای شرکت تاکسی‌یاب آنلاین Uber می‌باشد و پیش‌بینی می‌شود در این سال، بیش از ۱۵ میلیون راننده در سراسر ۴۵۰ شهرستان فعالیت خواهند داشت که این رقم سه برابر تعداد سال گذشته است. جای تعجب نیست؛ آن یک شب واقعا مهم برای این شرکت تلقی می‌گردد.
شایان ذکر است، وقتی تقاضا بر خلاف آنچه Uber در شلوغ‌ترین شب آخر هفته انتظار دارد می‌باشد، بدین معناست که این شرکت بیشتر زمان خود را در شب و روز سال نو به پاسخ شکایات کاربران در مورد افزایش قیمت سفرهایشان صرف می‌کند.
به نظر می‌رسد الگوی تقاضای این شرکت حداقل از سال ۲۰۱۳ تا حدی با کل بازار سازگار شده است. بنابراین این شرکت چندین راه برای شب سال نو، بدون پرداخت بیش از حد کرایه به کاربران خود پیشنهاد می کند: علاوه بر به اشتراک‌گذاری سواری خود و چک کردن کرایه، Uber به کاربران یادآوری می کند که بین نیمه شب و ۳ صبح جزء ساعت‌های گران محسوب می‌شود.

برچسب هاUber
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Google Maps با پشتیبانی از Uber به‌روزرسانی شد