تکنولوژی
الناز فرجی۲۰:۷ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲ ارديبهشت

اگر فکر میکند به خاطر سپردن اینکه محصولات مورد نیازتان در کدام قسمت فروشگاه قرار دارد باید بگوییم که این تنها مشکل شما نیست.در مورد سوپر مارکت های بزرگ که هزاران محصول دارند حتی برای کارکنانشان نیز گاهی به یاد آوردن جای هر محصول سخت است.این مسئله دلیل اختراع فناوری 4D خرده فروشی است.تورنتو توسعه انبار گردانی،فروشگاه و نقشه برداری 4D را انجام میدهد.


در کمتر از یک ساعت، سگوی نابغه فضایی می تواند بین تمام قفسه ها حرکت کند در هر سایزی چه در سوپر مارکت و چه در فروشگاه های بزرگ، تمام محصولات و بارکد های آنان را اسکن میکند و بر روی صفحه نمایش های بزرگ 3D  و HD نشان میدهد.اولین و مهمترین مورد این کار این است که یک نقشه 3 بعدی کامل از تمام فروشگاه برای شما فراهم میکند که جایگاه هر محصول دقیقا نمایش داده شده است.با استفاده از یک نرم افزار همراه، هر دو گروه کارمندان و مشتریان میتوانند به راحتی جای محصولات را مشخص کنند.
همچنین مشتریان میتوانند بررسی کنند که آیا فروشگاه محصول مورد نظر آنها را دارد یا خیر و فروشگاه ها نیز میتوانند شعبه های مختلف خود را بررسی نمایند تا مقدار موجودی را داشته باشند.
علاوه بر این، مشابه با ربات شمارش، همچنان که ربات فضایی اسکن خود را انجام داد، میتواند مشکلاتی را از قبیل محصولات خارج از لیست و بدون برچسب را شناسایی کند.

برچسب هاSupermarket robot
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

جوان ایرانی، طراح الگوریتم کنترلی سریع‌ترین ربات دوپای جهان