موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۵ مهر

کمپانی شیائومی قرار است که در تاریخ 27 سپتامبر از دو گوشی جدید خود به نام های، Mi5s و Mi5s Plus رونمایی به عمل آورد. توسعه دهندگان تیزری تبلیغاتی از این محصول ارائه کرده اند که نشان می دهد رنگ این گوشی براق است و مانند گوشی بلک جت آیفون 7 می باشد. اطلاعاتی که تا کنون در مورد گوشی شیائومی منتشر شده است:
گوشی Mi5 Pro شیائومی دارای پنلی با سطح سرامیکی براق ساخته شده است، که می توان گفت نسخه مشابه با گوشی جدید آیفون است. احتمال می رود گوشی جدید هوشمند شیائومی نیز با بدنه ای سرامیکی باشد. سرامیک بسیار مقاوم تر از شیشه است و احتمالااین کمپانی نیز قرار است از سرامیک آنوداز شده استفاده نماید در نتیجه مشکلات گوشی بلک جت آیفون 7 ، یعنی خش برداشتن و جاماندن اثر انگشت نیز در این محصول صدق خواهد کرد.
مشخصات پیشنهادی برای شیائومی Mi5S:
پردازنده: اسنپدراگون 821، 2.4 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Adreno 530
حافظه: RAM / ROM) )، 6/64 GB، 4/32 GB
دوربین اصلی: 16 مگاپیکسل، ثبات نوری در چهار محور، دیافراگم f / 1.8، فلاش دوگانه LED، فوکوس تشخیص فاز خودکار، ضبط ویدیو 4k  30 فریم در ثانیه، HDR
باتری: 3410 میلی آمپر ساعت (حداقل) / 3490 میلی آمپر (معمولی)، پشتیبانی شارژ سریع کوالکام fast charge 3.0
ارتباطات:  4G / 3G / 2G، Wi-Fi، بلوتوث، NFC، USB - C
حسگر مادون قرمز، ژیروسکوپ، شتاب سنج
ابعاد: 144,55 x 69,2 x 7,25   میلی متر
وزن: 147 گرم
این مشخصات در نسخه های قدیمی تر مشابه خواهد بود، به استثنای اندازه، قطر صفحه نمایش، و ظرفیت باتری (پارامترهایی که هنوزبه صورت رسمی شناخته نشده است)
انتظار می رود گوشی با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه عرضه شود. علاوه بر این احتمالا نسخه پلاس آن دارای دوربین دوگانه باشد.
مدیر عامل این شرکت لی یون حتی عکسی که با  دوربین این گوشی هوشمند جدید ثبت کرده است  را به اشتراک گذاشته است.

البته در شبکه های اجتماعی چینی Weibo قیمت احتمالی این گوشی هوشمند حدس زده شده است:
شیائومی Mi5S با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه 1999 یوان و شیائومی Mi5S با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه 2999 یوان خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه