گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۷ ارديبهشت

App Annie طبق گزارشی در این هفته اعلام داشت امروزه کاربران گوشی‌های همراه زمان بیشتری را نسبت به گذشته در برنامه‌های گوناگون صرف می‌کنند و به طور متوسط ماهانه به 30 برنامه دسترسی دارند. این تعداد اپلیکیشن حدود یک سوم تا نیمی از برنامه‌هایی است که کاربران بر روی گوشی‌های خود نصب دارند و استفاده از این اپلیکیشن‌ها به عادتی روزانه مبدل شده است. کشورهای پیشرو در استفاده از این اپلیکیشن‌ها به صورت ماهانه شامل هند، برزیل، چین، کره‌جنوبی، آمریکا، فرانسه، انگلیس، ژاپن و مکزیک هستند.
گزارش‌ها حاکی از این است که کاربران iOS نسبت به Android اپلیکیشن‌های بیشتری استفاده می‌کنند، اما کاربران Android سی درصد بیشتر برای انجام بازی‌ها زمان صرف می‌کنند. بر طبق مطالعه‌ی Forrester Research از سال 2015، اکثر زمان کاربران در استفاده از پنج اپلیکیشنی است که آن‌ها از طریق App Store نصب می‌کنند.
به هر حال تحلیل‌های Forrester اپلیکیشن‌های پیش‌نصب شده بر روی گوشی را در نظر نگرفته است، این درحالی است که این برنامه‌ها در مطالعات App Annie لحاظ شده است. به بیان دیگر احتمال دارد وقتی برنامه‌های از پیش نصب شده را از اندازه‌گیری‌های App Annie حذف کنیم، رقمی شبیه به Forrester به دست آید.
App Annie همچنین اشاره کرد استفاده از اپلیکیشن‌ها در طی دو سال افزایش داشته است. در آمریکا کاربران به طور متوسط روزانه 2 ساعت و 15 دقیقه از اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند. در کره‌جنوبی، برزیل، مکزیک و ژاپن حتی این زمان بیشتر است و به حدود 3 ساعت می‌رسد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه