موبایل و تبلت
مصطفی طبری۸:۵۸ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۵ مهر

زمان عرضه آیفون اپل در شهر لندن معمولاً زمانی خاص محسوب می شود، این موضوع را می توان از چادرهای طرفداران سرسخت و دو آتشه این برند که چندین روز پیش از آغاز عرضه در مناطق اطراف برپا می شود، متوجه شد. اما امسال صف های مردمی در اپل استورهای لندن رنگ و بویی آرام و متین داشت.
برخی افراد اعتقاد داشتند تفاوت های بین آیفون 6 و 6 اس آنقدر نبود که آنها را مجاب به خریداری نسخه جدید کند. برخی دیگر نیز موفقیت گوشی های جدید سامسونگ را علت کاهش شور و هیجان می دانستند.
در اپل استور Covent Garden که یکی از بزرگترین ها در جهان نیز محسوب می شود، تنها چند نفر از روز دوشنبه چادر زدند، اما این تعداد در شب پنجشنبه باتوجه به اینکه عرضه از صبح جمعه آغاز می شد، به چندین برابر رسید. اما با این حال، هنوز هم جاهای خالی زیادی دیده می شد.


صف خریداران در Covent Garden Apple Store. مامورین امنیتی می گویند انتظار جمعیت بیشتری را داشتیم.
برخی از افراد با زمان بندی توانستند خودشان را به موقع به فروشگاه رسانده و آیفون خود را دریافت کنند. یکی از آنها که ساعت 8 صبح زمان تحویل آیفونش بود، خود را در ساعت 7:45 رساند و توانست به راحتی آیفونش را دریافت کند.


کریس، کوین و کوچک ترین عضو صف! آنها نیز باید آیفون خود را در ساعت 8 صبح دریافت می کردند، بنابراین یک سوییشرت با عدد 48 (اشاره به For 8) پوشیدند!
در اپل استور Regent Street، خریداران آیفون با حضور جمعی از کارکنان اپل که افراد را تشویق می کردند هیجان زده شدند. این هیجان با وارد شدن Angela Ahrendts مدیرعامل سابق برند Burberry و نایب رییس فعلی بخش خرده فروشی اپل، بیشتر هم شد.


AngelaAhrendts را می بینم که در حال گرفتن چند عکس سلفی با کارکنان اپل در فروشگاه Regent Street است.
بنظر می رسید بسیاری از خریداران افرادی بودند که آیفون ها را به افراد دیگری در سایر مناطق اروپا که قصد داشتند هر چه سریعتر دستشان به گوشی های جدید اپل برسد، می فروختند. اما فن های همیشه در صحنه هم حضور داشتند.


فرهاد برای استفاده از قابلیت 3D touch بر روی گوشی جدید خود هیجان زده است.
به گزارش خبرنگاران سایت Mashable در شهر نیویورک، بنظر می رسد صف های حتی کوچکتری را نیز شاهد بوده ایم.
البته نمی توان بر مبنای این صف ها و ازدحام خریداران، موفقیت تجاری آیفون 6اس را پیش بینی کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آیا در هنگام استفاده از touch ID با آی او اس 9.1 دچار مشکل میشوید ؟ این فقط مشکل شما نیست