ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۷ اسفند

به گزارش مهر، استان‌های شمالی و جنوبی و شهرهای زیارتی همه ساله در ایام نوروز بیشترین مسافران را به خود اختصاص می‌دهند و موضوع کیفیت ارتباطات اینترنت و تلفن همراه در این استان‌ها یکی از دغدغه‌های مسافران نوروزی است. بر این اساس کمیته برقراری ارتباطات نوروزی هر سال در رگولاتوری تشکیل می‌شود تا با هماهنگی و تقسیم کار میان اپراتورها، نسبت به پایداری کیفیت ارتباطات در این ایام، برنامه‌ریزی مناسب صورت گیرد.
از این رو بررسی مشکلات ارتباطی و هماهنگی برای ایجاد پوشش کامل و تامین ارتباطات پایدار برای مسافران و زائران نوروزی، از استان خراسان رضوی آغاز شد.
در این راستا حسین فلاح جوشقانی رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نشستی با حضور معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات این سازمان، مدیران استانی و نمایندگان فنی اپراتورهای ثابت و سیار در خراسان رضوی، موضوعات مربوط به پوشش پایدار ارتباطات در ایام نوروز در این استان را مورد بررسی قرار داد و با در نظر گرفتن مهلت ۲ هفته‌ای، تکالیفی برای اپراتورهای ارتباطی تعیین کرد.
دراین باره حامدرضا اسماعیلی سخنگوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در گفتگو با مهر، اظهار داشت: راه‌اندازی سایت‌های جدید تلفن همراه از سوی اپراتورها در زمان باقیمانده تا پایان سال، نیازمند هماهنگی و مشارکت تمامی دستگاه‌های مرتبط است. بر این اساس برای سرعت بخشیدن به پیشبرد برنامه‌های مد نظر توسعه قرار شد، هماهنگی و همکاری حداکثری با اپراتورهای ارتباطی و نیز دستگاه‌های مرتبط انجام شود.
وی با اشاره به برگزاری نشست کمیته هماهنگی ارتباطات نوروزی از سوی رگولاتوری با نمایندگان اپراتورها در خراسان رضوی، گفت: اشتراک‌گذاری امکانات میان اپراتورها و تامین فضاهای مورد نیاز برای ارائه سرویس‌دهی بهتر به کاربران در ایام نوروز، بدون در نظر گرفتن مناسبات صرفا اقتصادی، یکی از تصمیمات این کمیته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه