موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۵:۳۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ خرداد

شما نیاز به یک کامپیوتر گران قیمت و منحصر به فرد برای استفاده از این مانیتور ندارید.
اگر بخواهیم صفحه نمایش Thunderbolt اپل را به عنوان یک مدل قدیمی در نظر بگیریم، در حقیقت آن را دست کم گرفته ایم. اما در حال حاضر به نظر می رسد که اپل ممکن است آماده باشد که بخواهد برای این صفحه نمایش مستقل خود در کنار ایجاد تغییرات ناگهانی، به روز رسانی ایجاد کند. منابع مربوط به مک بوک 9to5 این مسئله را میدانند که اپل در حال تولید یک صفحه نمایش 5K می باشد که از چیپ ست گرافیکی مخصوص به خود برخوردار است. شاید این یک تغییر عجیب و غریب باشد، اما به بسیاری از مک ها اجازه می دهد تا از صفحه نمایش استفاده کنند،  و به غیر از مدلهای بسیار بالا ، مدل های معمولی نیز می توانند از این فرصت استفاده کنند. اگر پردازنده ی گرافیکی مک شما به اندازه ی کافی سریع نباشد، به صورت خودکار می توانید آن را به GPU مانیتور منتقل کنید.
جزئیات دقیقی در این زمینه در دسترس نیست، اما انتظار می رود که این صفحه از Thunderbolt 3 استفاده کند (که بر اساس اتصال دهنده ی USB-C کار می کند) تا بتواند هم به صفحه نمایش و هم به GPU متصل باشد. شما احتمالا به کابل های ویدیویی چندگانه که در حال حاضر برای صفحه نمایش 5K استفاده می شود، نیازی ندارید ، همچنین ظاهرا، این صفحه نمایش، شباهت بسیاری به به صفحه نمایش نسل فعلی 5K iMac دارد، که در کنار دقت و صحت رنگ درجه ی فیلم کامل می شود.
اشاره ای به تاریخ عرضه ی آن به بازار نشده است. اگرچه، مردم متوجه شده اند که موجودی صفحه  نمایش  Thunderbolt در فروشگاه های اپل و در سرتاسر دنیا  رو به اتمام است. حتی تصور این مسئله هیجان انگیز است که اپل قرار است از مانیتور 5K ( و شاید یک مک که برای آن ساخته شده است) در مراسم WWDC در اواسط ماه جون، و در حالی که بسیاری از کاربران مک در حال تماشای آن هستند، پرده برداری کند. اگر این محصول به بازار عرضه شود، به احتمال زیاد با تاخیر مواجه خواهد شد. کاربران مک پرو سالهاست که درخواست یک صفحه نمایش اضافی اپل با وضوح تصویر بسیار بالاتر را دارند. پس از این، دیگری نیازی نیست که برای به واقعیت پیوستن این مسئله، آن را به iMac تغییر دهند.

برچسب ها5KThunderboltApple
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپل نیاز دارد تا به تولید یک اپلیکیشن مستقل برای Homekit بپردازد